Show je laatste aankopen #5

Voor mijn vogeltje, om mee naar de dierenarts te gaan en wandelingen etc.

57 likes

Deels van verjaardagsgeld gekocht.
Kan niet wachten om lekker veel te bakken :heart:

25 likes

Ik had deze 2 jaar geleden gekocht en ben er nog steeds zo blij mee.

1 like

Bij de scotch & soda

4 likes

Alles van h&m! Had ook nog een super mooi boucle jasje uit de sale maar daar vind ik geen foto van.

31 likes

Love de roze hakken!

Ah super fijn om te horen!
Twijfelde een beetje of de garde de bodem zou raken. Dat doet het keukenapparaat van mijn moeder namelijk niet. Echter wel een ander merk maar ik was toch een beetje huiverig.
Gelukkig heeft ‘ie veel positieve reviews en ben jij ook zo enthousiast! :smile:

1 like

Ohhh die jurk wil ik ook maar hij is steeds uitverkocht in mijn maat :sob:

Het duurde even Doorgedraaide Dobbelsteen.

Diep.

Thanks! Die waren maar 15 ekkies​:two_hearts::two_hearts::two_hearts:

1 like

Ja heel irritant! Maar in de winkel hingen er echt veel. Valt wel heel ruim

Goeie! Ik heb morgen heel vroeg rijles, dus dan kan ik daarna wel even in de winkel kijken. Bij deze h&m mag je geloof ik niet passen nu. Heb jij een maat kleiner genomen?

wat voor vogeltje heb je? ik heb er ook wel eens over nagedacht om zo een te kopen maar vind het toch sneu dat ik hem dan niet zie ofzo :cautious:

Haha ik ben van plan hem verkeerd om te dragen eigenlijk! Ik heb een Crimson Bellied Conure (parelparkiet?).

Wowww ik word echt een beetje nostalgisch van die borden. Mijn ouders hebben die al (niet overdreven) 40 jaar en we gebruiken ze nog steeds trouw bij het gourmetten.

1 like

Jurken van de H&M. Die onderste heb ik eerder besteld en gehouden. De rest moet nog komen. Die polojurk heb ik ook in zwart besteld, want is m’n lievelingskleur :woman_shrugging:

13 likes

Roze maxi dress van sisters point en het boucle jasje van h&m.

14 likes

9 likes

Ooooh, die kleur! Zo vet. Mijne staat ook nog steeds op zolder onaangeraakt. Volgende week wordt m’n keuken geïnstalleerd dus dan pak ik hem uit <3

1 like

Lekker oversized model, lekker buiten m’n comfortzone maar hij is prachtig. :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes