Ik heb Borderline Times van Dirk De Wachter gelezen, ik denk dat het wel ongeveer hetzelfde genre is van het boek die jij nu gaat lezen. Ik vond persoonlijk Dirk De Wachter héél erg negatief, en hij reikte eigenlijk niet echt oplossingen aan voor huidige problematieken in de samenleving, vond ik wel erg jammer. Laat je me weten hoe dit boek is?
Ben heel benieuwd hoe de boeken je bevallen!
Deze stoel
Hij was grotendeels wit, maar heb hem Met de hogedrukreiniger zo goed als kaal gespoten
Zo kocht ik hem
Als zo’n mooie vuilnisbak er zo tussen staat ga je bijna denken dat het een gewone modeaccessoire is.
staat me zooo schattig echt een goede koop maat L is ook goed.
wel gelijk foundation vlek aan de binnenkant gemaakt.
Hij schijnt alleen wel echt door dus even denken wat ik eronder kan doen. een wit hemdje zie je te goed.
Huidkleurig hemdje?
Ja precies, toch nog een beetje de winkelervaring tijdens Corona
En hoe zit ie?
Ik kan mn pakketje ieder moment binnen krijgen!! Dus nog even afwachtennnn
Eigenlijk zou dan bij het online afrekenen een filmpje afgespeeld moeten worden (virtual reality stijl ) waarop een strontsacherijnige vrouw je spullen afrekent en inpakt en je geen blik waardig gunt.
En als de sale begint zijn er veel productfoto’s op de grond geschoten met gekreukte kleding. Met een lange wachtrij om af te kunnen rekenen.
Oke ik heb hem net binnen maar ik voel me echt een clown + ik vind het stofje vies dus hij gaat terug haha.
Heel leuk allemaal, door jou ook de maan/zon jurk van ASOS gekocht
Jammer!! Dan ga ik 'm ook niet bestellen
Oh jammer!! Nu ben ik bang dat ik ook een clown ben hahaha
Ah nee ik had sowieso de top en broek bij elkaar dus dat is al een stuk heftiger. En ik vind de stippen ook wat te groot!