Show je laatste aankopen #5

vieze clown zelfs

3 likes

Zo leuk! Heb je misschien een linkje?

Laatste is leuk! Waar vandaan?

1 like

Tip voor volgende keer, als je op je telefoon zit en lang drukt op de afbeelding dan kan je afbeelding zoeken op google. Meestal kom je dan bij de link uit

1 like

Op mijn iphone (via de discourse app) werkt dat alleen helaas niet. Via mn vorige telefoon wel idd

1 like

Die middelste heb ik ook besteld bij Ali! Komt als het goed is deze week nog binnen. Ben benieuwd.

1 like

2dehands een boek gescoord:

(En ja ik heb de film gezien :relaxed:)

16 likes

Oh wow deze las ik als 11 jarig Koffiebroodje toen ik hem meegenomen had uit de bibliotheekbus die bij school kwam. De juf zei toen dat ik er te jong voor zou zijn maar omdat ik alle boeken voor “mijn leeftijd” al gelezen had, nam ik hem toch mee. Het boek maakte super veel indruk en heeft mij ook meteen afgehouden van roken en drugs :sweat_smile:.

5 likes

Nieuwe tas!

23 likes

Wat handig dankjewel!

1 like

Haha damn. dit boek moest ik lezen van mijn ouders toen ik 13 was ofzo. Samen met het verrotte leven van Floortje Bloem en de moeder van David S. Beide ook aan te raden voor dit genre.

Het heeft mij er overigens niet van weerhouden om drugs te gaan gebruiken vroeger, maar ik ga alleen nooit kinderen nemen haha.

4 likes

Lumea met korting via Ing punten. Ben benieuwd!

Kast en bloempot Kwantum

17 likes

Update over de ladekast: echt een mooi ding, wel een beetje luidruchtig bij het openen en sluiten, maar daar kan ik wel mee leven.
Blijkt dat ik dus belachelijk veel makeup en skincare heb, maar met een aantal compromissen (lees: veel weggeven haha) past alles er op een overzichtelijke wijze in.

Edit:

Oh ja en geen aankoop (I wish lol) maar wel net geboekt

Een week in een huisje in Scopello, Sicilië om de kankervrije status van mijn vriend te vieren :partying_face:

236 likes

Oh wat fijn! :heart:

1 like

Fuckyeah dat hebben jullie wel verdiend zeg.

3 likes

Dit setje kaarten. Nu nog mooie lijstjes vinden zodat ik ze kan ophangen.

3 likes

Heerlijk! En Sicilië lijkt me prachtig :slight_smile:

Lekker impulsieve aankoop zo laat :joy: ben erg benieuwd!

18 likes

Ja shit

Die kast van de kwantum heb ik! Echt een super mooi ding. Hoeft gelukkig ook niks in elkaar te pleuren. vind alleen de deur soms een beetje zwaar open gaan, maar ach als dat het enige is :joy:

1 like