Teva midform
Vorige week in de sale gekocht op Sarenza
Ik ben bang dat het sowieso een pakket wordt ter breedte en hoogte van de kast, dus succes met dat in een autootje proppen
Bij dit soort kasten zijn de voor- en achterkant vaak helemaal aan elkaar gelast en moet je alleen de spijltjes ertussenin nog schroeven. Plus de houten delen los. Dus ik denk een vrij plat pakket maar wel heel breed en lang…
Nice!
leuk! dan ga je eruit zien of je gesponsort wordt!
Hahaha #nospon !!
Leuk! Waar is hij van?
Dankje! Hij is van ace and tate en het model heet Byron. Ze hebben hem ook in andere kleurcombinaties
Haha shit de kast is meer dan 1m80 lang en 1m30 breed dus dat gaat 'm niet worden in mijn Peugeot 108 Thanks, ik neem de nodige maatregelen haha
Haha ik heb een vrij grote stationwagon en ik kwam er helaas ook achter dat dat niet paste toen ik het pakket in de auto probeerde te krijgen
Staat het trouwens niet op de site hoe groot het pakket is ?
Tuinbroek van Mango via Zalando.
Die stipjesbroek heb ik gisteren ook binnen gekregen!! Hij is leuk he
Oeh ben benieuwd!!
Valt ie erg kort? Welke maat heb je genomen (als je dat wil zeggen)
Nee staat er niet bij! Denk dat ik zo meteen toch effe de klantendienst bel of ik mijn bestelling nog kan aanpassen van ophalen in de winkel naar verzenden
Ik ben 1.63 en hij valt precies goed vind ik zelf, maar hij had niet langer moeten zijn want dan zou ik er mee over de grond slepen. Qua maat zit ie ook goed, heb maat L genomen en zit normaal gesproken tussen maat 38 en 40 in met broeken. Als je wil kan ik wel een aan foto posten straks!
Ah fuck ik ben 1.72 en heb maat M genomen, zou die dan te kort zijn bij mij denk je?
Nee denk het niet, bij mij komt ie echt tot onderaan mn voet. Hoef hem net niet in te korten dus denk dat ie bij jou wel echt perfect valt dan, maar dat is ook persoonlijk natuurlijk. Of de lengte moet echt heel erg verschillen per maat