Show je laatste aankopen #4

Geen aankopen maar cadeaus:

mk_new_adult

En natuurlijk de nodige flessen wijn.

4 likes

Dit bed in het zwart en de pootjes echt op de hoeken.

En bij een nieuw bed moet een nieuw dekbedovertrek (At Home by Beddinghouse -Tender).

Nog wel 11 weken wachten, maar goed. Zal allemaal wel heel mooi gaan staan in onze donkergroene slaapkamer denk ik.

28 likes

Zo’n fijn bed! Wij hebben de lichtgrijze versie, ook met pootjes bij de hoeken.

1 like

Hoe heet het bed precies? (afbeeldingen zoeken gaat beetje moeilijk op mijn telefoon)

S w i s s S e n s e VT wonen Pepper, in de winkel bestellen was voor ons voordeliger.

1 like

Ik zou altijd al jouw kledingstukken en outfits zo aantrekken, heel leuk.

2 likes

Wat een leuke aankopen! Ik probeerde de truien op te zoeken maar ik krijg alleen maar gereedschap te zien :sweat_smile: Ik vind vooral die tweede heel mooi. Heb je misschien een linkje? Of is het niet vanuit Nederland te bestellen?

3 likes

Awh jammer! Maar bedankt voor het opzoeken :relaxed: Echt leuke dingen heb je gekocht.

1 like

aaa

Of nieuwe kerstjurkjes/galajurk of hakken. Want ik heb immers genoeg kerstjurken. Dus het zijn nieuwe hakken geworden.

Maar omdat ze zo leuk zijn, moet ik wel een bijpassend jurkje halen…:see_no_evil:

2 likes

Ben benieuwd of ze lekker zitten. Ik vind ze zo mooi, ze staan al maanden in m’n favorieten.

Beetje late to the party met deze maargoed

Kerstoutfit. Voor het eerst in 100 jaar weer een keer een flared broek.

Voor als de eerste optie tegenvalt.

En fancy thermosokken

17 likes

Zeeman! Ze hadden ook nog een paar andere printjes. Op de site zijn ze uitverkocht, maar hier lagen nog stapels. Zijn trouwens setjes van twee voor iets van €2,99 geloof ik

9 likes

Heel mooi! Waar zijn deze van? :slight_smile:

Nieuwe penning voor mijn hond.

10 likes

Nieuwe sportlegging!

https://www.asos.com/nl/nike-training/nike-training-gekruiste-legging-in-zwart/prd/10580879?clr=zwart&colourWayId=15127673&SearchQuery=nike

Alles wat ik tot nu toe van BF en CM heb gehouden

Pull and Bear jurk via Asos

Most Wanted jurk

Most Wanted rok

Levi’s x Stars Wars hoodie for le boyfriend

Zara jurk

7 likes

Waar heb je de leuke glitter trui gekocht?

Zalando! https://www.zalando.nl/only-tall-onlcarol-glitter-o-neck-longsleeve-black-ond21d00p-q11.html

Deze is van de tall collectie, maar bij mij is hij niet echt veel langer dan een gewone top. Alleen de mouwen zijn wat langer en die zijn bij Only vaak best kort dus dat vind ik een groot pluspunt van de tall lijn. Als je googled op onlcarol l/s glitter o-neck top jrs vind je trouwens meer winkels. Hij is er ook in petite als het goed is en regular

1 like

Kadootje voor mijn vader die donderdag jarig is…

14 likes

Ik liep de Hema in en schrok me de tandjes want ze hadden ineens allemaal vet leuke dingen? Hebben me in kunnen houden
De rok:

!
Het shirt:
afbeelding|372x500
Panty

Vrette

Oh en ik heb mezelf gister nog nieuwe wenkbrauwen cadeau gedaan :syringe:

17 likes