Geen aankopen maar cadeaus:
En natuurlijk de nodige flessen wijn.
Nog wel 11 weken wachten, maar goed. Zal allemaal wel heel mooi gaan staan in onze donkergroene slaapkamer denk ik.
Zo’n fijn bed! Wij hebben de lichtgrijze versie, ook met pootjes bij de hoeken.
Hoe heet het bed precies? (afbeeldingen zoeken gaat beetje moeilijk op mijn telefoon)
S w i s s S e n s e VT wonen Pepper, in de winkel bestellen was voor ons voordeliger.
Ik zou altijd al jouw kledingstukken en outfits zo aantrekken, heel leuk.
Wat een leuke aankopen! Ik probeerde de truien op te zoeken maar ik krijg alleen maar gereedschap te zien Ik vind vooral die tweede heel mooi. Heb je misschien een linkje? Of is het niet vanuit Nederland te bestellen?
Awh jammer! Maar bedankt voor het opzoeken Echt leuke dingen heb je gekocht.
Of nieuwe kerstjurkjes/galajurk of hakken. Want ik heb immers genoeg kerstjurken. Dus het zijn nieuwe hakken geworden.
Maar omdat ze zo leuk zijn, moet ik wel een bijpassend jurkje halen…
Ben benieuwd of ze lekker zitten. Ik vind ze zo mooi, ze staan al maanden in m’n favorieten.
Beetje late to the party met deze maargoed
Kerstoutfit. Voor het eerst in 100 jaar weer een keer een flared broek.
Voor als de eerste optie tegenvalt.
Zeeman! Ze hadden ook nog een paar andere printjes. Op de site zijn ze uitverkocht, maar hier lagen nog stapels. Zijn trouwens setjes van twee voor iets van €2,99 geloof ik
Heel mooi! Waar zijn deze van?
Nieuwe penning voor mijn hond.
Nieuwe sportlegging!
Alles wat ik tot nu toe van BF en CM heb gehouden
Pull and Bear jurk via Asos
Most Wanted jurk
Most Wanted rok
Waar heb je de leuke glitter trui gekocht?
Zalando! https://www.zalando.nl/only-tall-onlcarol-glitter-o-neck-longsleeve-black-ond21d00p-q11.html
Deze is van de tall collectie, maar bij mij is hij niet echt veel langer dan een gewone top. Alleen de mouwen zijn wat langer en die zijn bij Only vaak best kort dus dat vind ik een groot pluspunt van de tall lijn. Als je googled op onlcarol l/s glitter o-neck top jrs vind je trouwens meer winkels. Hij is er ook in petite als het goed is en regular
Ik liep de Hema in en schrok me de tandjes want ze hadden ineens allemaal vet leuke dingen? Hebben me in kunnen houden
De rok:
Oh en ik heb mezelf gister nog nieuwe wenkbrauwen cadeau gedaan