Die patronen zijn mooi! Heb je een linkje?
Ze zijn van Sarah K Benning, maar helaas niet meer te koop. Ze had ze voor black friday weer een weekend online gezet, maar dat is nu weer afgelopen. Ik weet wel dat ze volgend jaar juli ze weer gaat verkopen. Sorry
oh jammer, mss denk ik er in juli weer aan. Ze zijn iig erg mooi, dank je voor de naam van de ontwerpster!
Mooi, waar zijn de kettingen van?
Heel leuk!
Waar is de bovenste van?
Iemand eeeeenig idee waar ik zulke kan kopen? Kan het online niet vinden… heb er vorig jaar 1 gekregen en die is net stuk gevallen ):
Kersttrui voor de foute kersttruiendag (???) Op kantoor.
Edit: grapje, ik kreeg een mail dat de trui uitverkocht was en ik m’n geld terug krijg. Iemand nog tips voor een leuke kersttrui?
Kerstcadeautje voor mijn moeder (gek op Winnie the Pooh)
ennn voor mijn vader een Google Nest Mini (en uiteindelijk ook moeder). Ik wist niks, hij ook niet en hoefde niks, maar ik hoorde hem toevallig vandaag zeggen dat ie dit ooit wel wilde. Vooruit maar dan.
Weer een nieuw plaid meegenomen (Tuinland), heb hier al een van en hij wordt lelijk en smoezelig. Lekker warm.
Daarnaast nog Secret Santa cadeautjes, kerstkaarten, make up remover en een nieuwe paraplu. En nu ben ik arm.
Volgens mij kun jij echt wonen in al jouw sport kleding…
Je hebt geen gewone kleding meer nodig…
Ja maarrr ik werk fulltime en heb dan werkkleding aan dus heb ook niet veel normale kleding nodig
Mooi! Is deze ook Gymshark?
Nee deze is van bombshell sportswear!