Show je laatste aankopen #4

Zalando https://www.zalando.nl/pier-one-klassieke-pumps-black-pi911b06b-q11.html

@PeanutButterCup bestel ze maar. Ze zitten echt heel mooi!

Samenvatting

10 likes

Alles bij Douglas gekocht,stonden allemaal op mijn wishlist dus ik ben content.
De lipstick is nr. 88 ‘Rose Nu’.

Via John Beerens.Was echt een rib uit mijn lijf maar ten opzichte van de normale prijzen mag ik niet klagen haha.Kan ik weer even vooruit in het nieuwe jaar.

Zijden blouse van &Other Stories.Heb hem al in een andere kleur en die is echt mijn lievelings.Het model draagt hem wel heel lelijk haha,staat het mooiste als je hem in je broek propt.

En nog een berg nieuw ondergoed van Etam Paris,was weer eens nodig.Van de eerste twee foto’s alleen het broekje en derde is een setje van drie.Had eigenlijk veel meer besteld maar was helaas niet meer leverbaar,wel goede service want meteen diezelfde dag had ik het weer op mijn rekening staan en de verzendkosten (die daarna niet meer gratis waren) hoefde ik niet te betalen.

En dat waren al mijn Black Friday aankopen.Kreeg alles binnen op 5 december dus het voelde een beetje als pakjesavond haha.Heel blij met alles en niks gaat retour :partying_face:

10 likes

Vet mooi je wenkbrauwen! Waar heb je het laten doen?

Want koud en dikke baby buik.

2 likes

NMSVPE

Dit is een test.

8 likes

Hij is niet lelijk, hij is ietsje apart? :thinking:

Kom op hè die vaas kijkt dwars door m’n ziel :roll_eyes:

Nu staan we gelijk :rofl:

Maar ging even testen of NMSVPE en RGK werken. Als je dat voortaan typt, maakt het forum er automatisch links van naar de uitleg.

42 likes

Das best handug :metal:t2:

1 like

3 likes

Biecht: ik vind de jas ook niet zo, maar zwangerschaps jassen zijn allemaal een beetje ruk en deze is én warm, én betaalbaar én ook nog eens in mijn maat.

Na de bevalling ga ik wel weer schinen in m’n mooie mantel :wink:

2 likes

Love it :heart:

Hahahaha, is dat n.a.v. mijn vraag onlangs of geef ik mezelf dan teveel eer :rofl: Wel handig!

Ben na twee weken al op de helft van de rozenwater versie en douglas heeft vanavond 25% korting dus deze besteld voor in mn werktas. Kan ik lekker sprayen de hele dag

1 like

image

2 likes

Zijn dit echt thermosokken? Ik zag ze wel bij de Zeeman maar wel ‘gewoon’? Misschien heb ik fout gekeken!

Ja op het kartonnetje waarmee ze bij elkaar zitten staat Thermal (wel vrij onopvallend in een grijs cirkeltje) Ze voelen niet heel dik zoals ski sokken bijvoorbeeld, maar ze zijn zeker wel warmer dan gewone sokken

Tickets voor een concert in Red Rocks!

33 likes

Tedeschi Trucks Band! Een rock/blues band met een van de beste slide-gitaristen van de wereld. Denk niet dat je het kent, maar heb er enorm zin in! Ben zo benieuwd naar die ervaring daar. Bucketlistdingetje haha.

6 likes

Oehhh ja Royal Albert zou ik ook echt nog graaaaag willen! Was zeker heel tof?

Jaa ga een maand reizen door Amerika dus er zullen genoeg foto’s komen haha. Zin innnn

2 likes

Bij TheBrowLab in Utrecht!