Dit is bij Pull&Bear volgens mij? Of Bershka ook heel vaak. Was daar laatst en toen lagen er truien met twee verschillende prijzen. Dus ik vraag aan een medewerker wat nu de juiste prijs is en toen kreeg ik als antwoord dat het buitenlandse prijzen zijn en ze die zo binnenkrijgen vanuit het magazijn. Blijkbaar kijken ze daar niet naar voordat ze de kleren in de rekken hangen dus dan is het maar een verrassing welke prijs de kassa aangeeft?!
Echt lekker handig.
Het enige ding waar ik echt geen idee heb wat ik er mee moet is dit:
Dus als iemand het wel weet: help a girl out
Nu maar hopen dat dit de oplossing is voor mijn huid probleem, want €49 vind ik alsnog belachelijk veel geld
God nu ik dit spel zie moet ik ineens denken aan mijn spel (deze reactie heb je niks aan maar ik wil het toch even zeggen). Ik had m ook en gespeeld. En toen sprak ik een vriendin van een vriendin, die had ook net een PS4 en wilde dat spel graag. Dus ik beloofde dat ze mijne wel mocht hebben. Dus ik dat spel aan vriendin geven zodat ze m door kon geven. Nooit meer iets van gehoord. Eigenlijk zo lullig. Ga er niks meer over zeggen maar ik vind het echt stom. Ik moet echt minder gul zijn.
Haha, dit klem je om de stang van de stofzuiger en bovenin en onderin kun je dan een accessoire klemmen!
Pff dat is inderdaad lullig zeg! Heb ook wel eens zoiets gehad met iemand, dat je een spel uitleent en nooit meer terugkrijgt. Toen ik zag dat de PS4 verkocht was en ik naar mijn spel vroeg, was 'ie ‘vergeten dat dat spel niet van hem was’.
Leuke blouse! Waar is die van?
Dank! Van Stradivarius
Maar dan de versie zonder capuchon en lekker oversized.
Ik schaam me nergens voor.
Mocht gister een kerstpakket uitzoeken. Ben gegaan voor een bon van Bol van 70 en heb deze nu uitgekozen. Geen ervaring met draadloze koptelefoon maar lijkt me zo lekker als de kinderen schreeuwerige tekenfilms kijken en ik dan lekker muziek kan luisteren
Ik ben vreselijk moeilijk met sieraden, vind nooit wat mooi. Dus toen ik deze 2 kettingen zag die ik gelijk prachtig vond, heb ik gesplurged. Dus laatste aankoop van 2019.
Ok, heb stiekem ook wat borduurpatronen gekocht, maar dat valt niet onder kleding of uiterlijk vertoon
En ik kijk er enorm naar uit om deze patronen te maken