Asos is een van mijn favoriete webshops. Retourneren gaat vaak zonder problemen, duurt alleen een aantal dagen/weken voor het terug staat op je rekening (of paypal in mijn geval).
Tip is om in ponden te bestellen, en eventueel nog te zoeken naar actuele kortingscodes.
Hoe kan je daar goed winkelen? Ik vind het zo overweldigend dat ik het meestal na een paar minuten weer weg klik
Je kunt heel makkelijk filteren. Ik klik meestal een catagorie aan bijv jurken en dan filter ik op mijn maat en dan op lengte van de jurk en of ik mouwen wil of niet of miss een specifieke kleur. Je kan heel veel dingen uitsluiten.
Oh en ik vind het bij asos fijn dat alles wat ik in mn mandje stop na een uur vanzelf bij mn favorieten staat en daar ook blijft. Zo kan je makkelijk in de gaten houden wanneer iets in de sale is
Oh dat is slim! Ik heb nu geselecteerd op plussize tshirtjes maar dat zijn er alsnog 500. En dat kan ik niet aan
Waar is de flared jeans van? De meeste vind ik te flared maar deze is perfect.
Ik heb hem hier gekocht
En vond inderdaad ook mooi dat hij niet zo heel wijd is
Ja, gaat heel soepel. Ook vooral heel verbazingwekkend hoe lekker snel en makkelijk ik hier 350 pond aan uit heb uitgegeven. Je moet wel een paar dagen wachten voordat het wordt geleverd, tenzij je die 24-uurs levering koopt. Maarja, dat is weer 25 euro voor een jaar. Dan wacht ik wel twee dagen langer.
Ik vind alleen het gokken van die maten niet echt realistisch. Hij zei de vorige keer dat ik maat 46 zou hebben, maar ik verzoop in dat jurkje. Ik ga nu maat 44 proberen, maar dat zal ook wel aan de kledingstukken liggen. En het retouren van kledingstukken met korting vind ik echt ruk. Ik wilde vorige keer dus een item van maat ruilen met korting, maar dat ging niet. Want je moest hem eerst terug sturen, kreeg je je geld terug en kon je de juiste maat bestellen. Zonder korting. Iets over gezegd, lekker geklaagd, maar ze bleef vol houden dat er binnenkort wel weer een lekkere kortingscode kwam!1!!1 Dat is wel, maar toch. Demotiveert mij om te kopen.
@Luzarl Ik shop hier ook over langere tijd. Dan ga ik even verdwalen op asos, gooi wat dingen in m’n favorieten en koop vaak dingen veel later. Ook omdat ik een twijfelkont ben, maar ik merk dat ik zo wat beter goede items bij elkaar vind. Ik filter ook op merken die ik leuk vind. Dat merk je op een gegeven moment wel. En wat ik ook doe is bij items die ik leuk vindt naar beneden scrollen naar “deze dingen vind je waarschijnlijk ook leuk”. Daar is dan meer een pijl op te trekken of zo. Maar asos is dus echt mijn tijdverdrijf met window-shoppen. Dus het is ook niet even fast-shopping.
Is voor mij toch niet zo ver
Ons nieuwe bed komt hopelijk deze maand en ik wil een compleet nieuwe set dekbedovertrekken van een betere kwaliteit en ik hoop dat dit het is haha. In eerste instantie wilde ik alleen de rode (bijna overal uitverkocht) en die heb ik voor de volle pond besteld en toen zag ik vanmorgen dat de andere kleuren 1+1 gratis waren bij VTwonen. Dus toen moest ik die ook haha.
@Karl_Lagerfeld @J00P ik ben verhuisd naar Amsterdam maar ik ga gewoon elke keer terug voor deze kapper
Wow echt!! Wat cool. Maar ze zijn ook echt goed en het is altijd heel gezellig ook vind ik
Omg servies buddys haha ik heb ook een aantal dingen uit de 70’s lijn!
Heb je ook zo’n soort dekseltje erin zodat dat drinkgat wat kleiner wordt? Zo niet… het is echt een aanrader
Edit: deze bedoel ik https://www.bever.nl/p/nalgene-easy-sipper-accessoire-NBABA72007.html?colour=5806
Ohhh waar is dit van? Likey!