@JOOP en @Karl_Lagerfeld
Welke kapper bedoelen jullie? Of iig de locatie?
Omg ik ben verliefd! Waar is deze van?
Hk living! Ik heb er ook wat dingen van. Ze hebben nu ook weer een nieuwe serie. Heel leuk!
Hairstudio Hi-p!
Heb ik! Voor mijn 1 liter fles. Maar ik probeerde hem net en degene die ik heb past ook echt alleen op de 1 liter les… Dit flesje heeft gelukkig een kleinere opening dus moet goed komen.
Ging op zoek naar een boxspring, kom hiermee thuis als iemand nog tips heeft waar je goede maar niet megadure boxsprings kunt kopen… geen Ikea dus
Nou dit ligt vast ook heel lekker
Wij gaan juist binnenkort een IKEA boxspring kopen! Wat vond je er duur/niet goed aan als ik vragen mag?
Ik vond ze niet mooi en ze lagen voor mij niet Lekker. Hoor er wel goede verhalen over hoor, dus zal wel aan mij liggen denk ik
Ik heb mijne van Jysk! Heb wel een twijfelaar maar volgens mij hebben ze ook ‘grote’
Ik en mijn broer hadden beide in het ouderlijk huis een van Wehkamp, die heeft mijn vriend toen ook gekocht en daar liggen we eigenlijk nog steeds op. Ik vind ze echt heeerlijk liggen. Heb ze dus ook in 3 maten gekend; 140, 160 en 180 en lagen alledrie precies hetzelfde. Enige nadeel: je kunt niet testen van tevoren.
Ik dacht even dat je tips ging vragen over wat je hier allemaal mee kan stampen.
S.wiss S.ense? Kun je ‘m helemaal zelf samenstellen.
DUNVIK!
Deze heb ik, hij rolt zeker niet op! Fijne band
Wil eigenlijk mjolvik (?), maar die is duurder en groter. Onze kleine slaapkamer is eigenlijk niet zo geschikt voor een boxspring
Dan ga je maar op de grond slapen.