Mooi, van de Zara?
Ik had alles zelf kunnen uitkiezen. Leuke aankopen!
Haha ja ik vind dat ik IRL dan van die korte/afgehakte beentjes krijg (die heb ik ook want ben 1.60)
@ferris Nee H&M maar volgens mij van een speciale (misschien feest?) collectie want hij was van 70 naar 35. Originele prijs vond ik aan de hoge kant voor standaard H&M collectie…
Oh mooi, zal wel kerstcollectie zijn oid inderdaad
United Wardrobe
https://www.asos.com/stradivarius/stradivarius-t-shirt-with-moon-print-and-pearls/prd/13778484?cta
Maar ik denk dat ik net de laatste heb weggekaapt.
Wauw waar is deze jurk van?
Heb je een link van de laatste jas?
Hahaha, jij hebt snel besloten!
Superleuke aankopen! Waar is het zwarte en gele topje van?
Hahah ja de stemmen voor nummer 5 waren wel doorslaggevend maar vond zelf nummer 2 zo leuk dat ik toch maar 2 paar heb besteld. Het liefst zou ik er nog 2 paar bestellen maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Mooii! Wil je me laten weten hoe ze zitten of een fotootje maken als ze binnen zijn? Ik zoek al lang dit soort sneakers. Zijn ze van zalando?
Doe ik! Ja beide van Zalando.
Ik kan weer even vooruit ( en de zoveelste shakebeker erbij gekregen) + eindelijk een professioneel springtouw
Leuk!! Gaat bestellen via asos een beetje soepel? Ik zie altijd zulke mooie dingen en wil wat bestellen maar zit altijd tussen twee maten in, is het ok met retourneren en verzendlijst/kosten?