Show je laatste aankopen #4

downloadfile-2

(maar dan tweedehands gescoord want doekoe)

16 likes

Want je mag je relaaasie ook na 16 (17? :thinking:) jaar leuk houden ja toggggg. ZOVEEL zin om hem volgende week te verrassen met dit onder mijn oude joggingbroek :upside_down_face:

56 likes

Gelijk gehaald net! Leuk!

1 like

Mooi! Waar zijn die laarsjes van?

1 like

Ja doe ik! Ik denk dat maat 38 te klein is voor mij en ik de 40 moet hebben.

1 like

Aeyde (model leandra)!

1 like

Nieuwe pantoffels! Roze met glitter, love it.

14 likes

Van notbranded. Nog geen ervaring mee, dus hoop dat het wat is.

19 likes

https://ww.victoriassecret.com/lingerie/valentines-day/corded-teddy-dream-angels?ProductID=462616&CatalogueType=OLS

Vanaf 75,- gratis verzenden naar NL tot morgen. Is ieder jaar in januari en meestal met BlackFriday. Ik heb dus altijd een lijstje met dingen die ik wil en bestel pas als er zo’n actie is :grimacing:

Wat een ontzettend leuke spulletjes. Waar is dat paarse tasje van?

1 like

HOLY FUCK! :heart_eyes:
Ga even snel een kijkje nemen.

You sexy thang

1 like

Wat Franse pharmacie producten :woman_in_steamy_room:

13 likes

Wauuww, zo mooi!

1 like

Via Depop gekocht. Zag alleen dat ik genept ben want hij is gewoon van AliExpress :frowning:

De Sinclairs! Die wil ik ook echt nog eens aan de collectie toevoegen :heart_eyes:

Schermafbeelding 2020-01-27 om 19.43.05 Schermafbeelding 2020-01-27 om 19.43.18

Een tas en 3 paar veters (de roze heb ik 2 keer besteld, 1 keer korte en 1 keer lange) :slight_smile: Het tasje en de zwarte veters waren in de sale.

@Denna Ik hoop dat jouw paar Docs mooi blijft. Ik heb dit model ook en ik heb na 2 keer dragen witte vouwen en bobbels in het leer :frowning:

En bij Dr Martens ligt het eraan van welk leer ze gemaakt zijn. Ik heb inmiddels 23 paar (en ja, dat is best veel :stuck_out_tongue: ) en sommige paren hebben me letterlijk voeten tot bloedens toe open gekost, terwijl anderen meteen goed zaten. Meest hardnekkige is een paar met een panterhartje. Dat paar is na 2.5 jaar best veel lopen nog niet ingelopen. Die met de bloemen/spinnenwebben hierboven heb ik nu 5 keer gedragen en totnutoe geen blaren (maar ik fiets nu meer dan dat ik loop tijdens mijn werk).

3 likes

Waar heb je ze tweedehands gevonden?:slight_smile:

Toch nog iets in de sale kunnen scoren :ok_hand:t2:.
Niet met deze broek er onder.

38 likes

Ebay

ASOS

13 likes

Juist leuk met die broek er onder! :grin:

14 likes