Wow deze moet ik hebben😱 Hadden ze er nog meer in Bataviastad?
Ja echt nog wel een stuk of tien, mogelijk zelfs meer achter want heb daar niet naar gevraagd. Ze hadden blauw (zowel in leersoort op de foto en nubuck, bordeaux (idem), groen (was echt prachtig, maar wel fel), een okergeeltint en een slangenleerachtige (niet afgeprijsd).
Haha ik had hem besteld/getipt. Maar ik kreeg dus een broek binnen ipv de lamp De klantenservice zei gisteravond dat hij op was, dus ze konden hem niet meer sturen, en ik krijg nu mn geld terug als ik de broek terugstuur. Wel balen om te zien dat jij hem dus nog gewoon kon bestellen, was dat vandaag? Want dan liegt amazon… nou ja, pech gehad
Een broek!? Ook wel een heeele aparte vergissing zeg. Ja, ik heb hem vandaag besteld. Ging wel een beetje vreemd, vanochtend probeerde ik het voor het eerst en toen leek 'ie in ene uitverkocht te zijn, maar net was 'ie er weer en heb ik hem kunnen bestellen. Vrees er nu wel een beetje voor, aangezien ik ook geen mail heb gekregen. Hij staat wel bij m’n bestellingen op de site en is gereserveerd op m’n cc, maar nu moet ik hem eerst binnenkrijgen voor ik het geloof haha. Wel echt balen dat jij hem nooit gekregen hebt, zou wel lelijk van ze zijn als ie wel gewoon op voorraad was. Gisteravond stond 'ie bij mij ook gewoon op de website, alleen dan voor 116
Nice! Waar is die lamp van?
Ja een broek in een envelop, zeker heel wat anders dan een wake up light
Was ook best een gedoe om de klantenservice te bereiken ivm franse amazon, maar uiteindelijk werd ik door hen zelf gebeld. Nu heb ik dus zoiets van Laat maar, geen zin meer om weer te bestellen. Komt vast nog wel een keer een leuke actie op een NL site. Gelukkig heb ik nog een oude wake up light die het nog doet. Hoop dat de jouwe binnen komt!
Waar?
Waar is deze van? Hou van dingen met een gezichtje, m’n hele interieur kijkt me aan.
Wat super vervelend joh! Hopen dat je op z’n minst snel je geld terugkrijgt en je nog een andere keer een mooie deal tegenkomt. Ik hoop het ook heel erg, als het goed is komt 'ie woensdag maar we’ll see!
Bij Adidas zelf op de website! Kreeg nog 20 procent extra korting.
Lucide mesh, via Bol
Haha leuk dat m’n schoenen mooi aansluiten bij de schoenen op jouw afbeelding
En love de mile high trouwens, heeft die zwarte dezelfde stof als die jeans kleur? Wil hem ook nog in het zwart, m’n Monki oki begeeft het elke keer vrij snel
Ja, het is dezelfde stof! Zit heerlijk!
In welke maten heb jij de jas besteld? Ik zit op maat 38 te azen, maar zonder succes. Mocht je die hebben besteld en terug willen sturen, wil je dan aan mij denken?