Show je laatste aankopen #4

nou hup hup naar een willekeurig sieradenwinkeltje/juwelier/piercingshop :joy:

1 like

Wauw heb je een foto dat je de jas aan hebt? En met de knoopjes dicht🙊vind em echt mooi

1 like

Ik heb die van de wehkamp net teruggestuurd. De kwaliteit is in ieder geval heeel mooi en ik heb hem snel even aangedaan, zat lekker maar denk dat ik toch maatje groter moet. Heb gelukkig twee maten besteld op expresso site.
Als ik hem volgende week binnenheb zal ik een aanfoto posten. Help je me er aan denken als ik het vergeet? :slight_smile:

Haha is goed… maar ik denk dat ik.morgen ochtend als.mijn maat er bij staat gelijk een bestelling plaats

1 like

Welke maat heb je normaal gesproken? Valt die beetje true to size

Ik ben speciaal naar de intratuin gegaan om zo’n olifantenbloempot te kopen maar ze hadden ze niet meer :sob:

:scream::scream: ohh jee ik hoop echt dat ik m pas dan :raised_hands:t3:

1 like

Ik zit normaal altijd tussen 38 en 40 in boven bij schouders en borsten. De jas valt recht. Qua maat vind ik hem wel true to size vallen. Hij is mij net iets te strak met een trui eronder bij schouders en mouwen te kort (maat 38). Ik ben 1.73 lang.

Hij valt normaal denk ik, denk dat het wel goed komt :slight_smile: duimen!

1 like

afbeelding afbeelding

Ging een dagje los. Dit is mijn mooiste aankoop van de dag

65 likes

:persevere::persevere::persevere:

11 likes

Oh mooi! Deze heb ik in het zwart en vind het echt een fijn tasje omdat hij meteen als portemonnee kan dienen.

1 like

Ben er echt verliefd op! Hoop dat hij mij ook gaat bevallen en dat het leer mooi veroudert

Shit. Wat een plaatje.

BRB, even aan mijn vriendje laten zien.

Bijna valentijnsdag.

Edit: heb je een linkje? Ben echt verliefd!

2 likes

54 euro, bataviastad, was ooit 199, is er in 6 kleuren. Jij wil dit.

Oké nee, je moet hem natuurlijk alleen kopen als je hem graag zelf wilt. Heb alleen geen linkje, want is dus uit de outlet.

1 like

Heeeel lang getwijfeld over een wake up light en nu bij de Franse Amazon zo’n goede deal dat ik ben overgehaald. Dankzij een tip uit het topic trouwens :grin: Hij was bij mij alleen al weer wat duurder, 116 ipv 89.

9200000095699667

4 likes

Hijs echt heel mooi…

Heb je anders een naam van het model?

Nee ook niet. Op de bon staat alleen Crossbody. Het artikelnummer is frb0131 of 262010030. Misschien weet @Koffiebroodje een modelnaam?

@Neena nee, sorry. Ik heb hem destijds op de sample sale van Fred gekocht dus heb ook geen idee verder.