Merk is Custommade, rokje gekocht via zalando (rokje) & jas via miinto (jas)!
Ik draag nooit jurkjes maar vind het wel super leuk en ben wel weer toe aan een nieuwe style! Nu hopen dat het gaat passen…
Alles is uit de sale van zalando.
Heel mooi! Waar?
Expresso, op de eigen site! De maten zijn steeds weg, maar komen weer terug als je vroeg in de ochtend kijkt. Nu is er nog 36, 38, 40. Hurry!
Yes besteld! Hopelijk past ie!
(Had t bijna niet gedaan vanwege de 4,95 verzendkosten. Daar word ik echt onredelijk boos van.)
Ja dat is shit he, als hij niet past en je stuurt hem terug krijg je de verzendkosten ook terug.
En gelukkig is het een flinke korting.
Oooh shit, twijfel! Heb nu een dikke babybuik, dus kan hem nooit goed passen. Weet je al hoe hij valt?
Ah, fuck it. Gewoon besteld in mijn oude maat. Schouders en lengte kan ik zo wel zien. En voor de taille is het een mooie stimulans om mijn oude gewicht terug te krijgen na de bevalling.
Thanks voor de tip, @Superkonijn!!
Ik ben ook benieuwd. Ben ook zwanger, maar nog geen buik haha. Ik hoop hen volgend jaar te passen. Hopelijk past die ons allemaal goed! Ik krijg hem vandaag in maat 38 binnen, via wehkamp. Maar daar is minder korting, dus gaat terug haha.
Je kan ook afhalen in de winkel, dan is het gratis. Misschien is dat ook fijn.
Ah shit toch uitverkocht in mijn maat. Heb een maand geleden ook al een jas gekocht maar deze kan ik echt niet laten Morgenochtend nog maar een poging doen
Ja dat is wel fijn, dat je het dan terugkrijgt. Ik vond die winddichte voering wel interessant, naast dat wol. En hij is mooi.
Ik snap je! Ik heb een dagrugzak die de hele wereld met me heeft gezien en nu is hij kapot…
Oh zo’n mooie kleur! Ik snap je… Ik heb een donkergroene Osprey en die heeft al zoveel gezien en meegemaakt dat ik emotioneel niet aankan hem te vervangen haha.
Ik had dus voor 990 bij H&M besteld, maar kreeg maar geen pakketje, en toen een berichtje dat de bestelling is geannuleerd. Ik had echt 2,5 uur alles zitten uitzoeken en moest volgens de klantenservicemedewerker alles opnieuw doen, ze wist de reden niet
Dus weer opnieuw, uiteindelijk net een mega doos binnen gekregen. Wil best wat foto’s maken als soort van shoplog maar hoe doe je dat zodat je een beetje anoniem blijft…
Gewoon je hoofd eraf hakken en op de gang poseren.
Ik heb het gewoon laten schieten , bij mij is dat ook nog echt oorlel zeg maar dus geen kraakbeen. Vandaar dat ik het heb laten schieten .
Dus ik heb het voor €5,95 laten schieten bij het sieradenwinkeltje in mijn stad
Heb hem ruim 3 weken nu en nergens last van!
Is het palette het geld waard? Zit al jaren die highlighters te eyeballen maar ze zijn zo duur