Show je laatste aankopen #4

Ik heb 'm ook en hij is top!

1 like

Ik zag deze jas ergens vorig jaar al in de winkel. Maar ik had al een andere dure mantel gekocht, dus ik heb hem laten hangen. Maar voor €50 kon ik hem niet laten liggen :smiling_face_with_three_hearts:

En een pasjeshouder voor als ik een klein tasje meeneem.

11 likes

En @wonder ik dacht even dat dit over de satisfyer ging

Die heb ik ook :sweat_smile: is ook top!

2 likes

29 likes

Omg, dit is geweldig! Hahah love it

1 like

Wat een miskoop. Ringetje lijkt veel groter dan op de foto. Ringetje is niet gesloten, je ziet gewoon een open ruimte waar de uiteindes tegen elkaar gedrukt zitten. Het staafje past niet door het achterkantje. Eindelijk dicht, zit het superlos en ben ik ze binnen tien minuten al kwijt. Top :joy:

1 like

Die luipaard broek was echt mega lelijk. En vies stofje. Nope.

Untitled Goose game. Echt een gevalletje:

33 likes

29 likes

Ik wil ze maar kan ze niet vinden :sob:

Love die gemene gans

2 likes

Ik heb dit spel ooit gespeeld zien worden door een youtuber en ik vind dit echt hilarisch. Veel plezier met spelen!

1 like

Bij de kinderafdeling, daar had ik nog niet gekeken. :sweat_smile:

7 likes

Jas en rokje

7 likes

Benieuwd hoe je dat boek vindt! Vind haar blog heel fijn!

1 like

Deze kwast voor bij mijn Hourglass Ambient lightning palette die ik voor kerst heb gekregen.

Heel mooie glitter & glans hebben deze oogschaduws!

Dit parfum. Goede deal want voor dit pakket betaal je dezelfde prijs als voor een losse 100 ml, maar hier zit naast een 100 ml parfum ook een gratis 30 ml flesje bij. Veel chiller cadeau dan die bodylotions oid waar ik meestal huidtyfus van krijg.

9 likes

Waarvan?!

En hij is echt geweldig. Wat een stof en troep kwam er uit het vloerkleed. :scream:

37 likes