Show je laatste aankopen #4

Ja dat vroeg ik me ook al af

1 like

Nee haha

SARCASME

3 likes

Tafel en 2x de poten

WOOOD ok

Súpertrendy merknaam, mega origineel ook :face_vomiting: :rofl:

Zou er ook een keten hoout heten? :relieved:

1 like

Deze sportbroek (zwart met lijntjes aan de zijkant). Was even zoeken naar iets dat niet doorscheen en een beetje hoog zat. Blij mee!

Kijken of het bij m’n kinderpolsje past…

1 like

Ik heb dit ook! Mega vervelend. Heb nog nooit problemen gehad met Klarna of met achteraf betalen bij H&M, maar nu kan het ineens niet meer.

1 like

eigenlijk allemaal gekregen van mn vriend omdat hij graag wil dat ik ga hardlopen met hem, maar ik heb nog nooit eerder in mn leven vrijwillig gesport :upside_down_face:

10 likes

Oehhh die schoenen!!!

Dat vest is echt zo fijn! Draag hem het liefst elke dag haha

1 like

Ik heb bericht van Klarna

uitleg

Het kan verschillende redenen hebben waarom je niet kunt bestellen.

Klarna is een een bank die de optie aanbiedt om achteraf te betalen, het is echter niet vanzelfsprekend dat iedereen hier dan ook gebruik van kan maken.

Voor het goedkeuren van een bestelling kijken wij naar meerdere factoren.

Factoren die meewegen in de beslissing of een bestelling goedgekeurd kunnen worden voor je zijn je betalingsgeschiedenis, openstaande facturen, de hoogte van het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau.

Wil je de exacte reden weten, neem dan even contact op met onze klantenservice.

Onze klantenservice is beschikbaar op ieder moment van de dag, wanneer het jou dus uitkomt!

Je kunt 24/7 met onze toppers van de klantenservice chatten via https://app.klarna.com/login .

Oh leuke jurk! Waar is deze van?

Weekday!

1 like

Per ongeluk nog wat gekocht :woman_shrugging:

19 likes

For your information in het Nederlands klinkt eigenlijk best raar, maar wat een toffe tafels.

2 likes

Waar? :heart_eyes:

Ik heb vorig jaar pascals gekocht en het is niet zozeer dat ik er blaren van krijg nog steeds (alhoewel ik die laatst ook had) alsmeer gewoon keihard ontvelde hielen. ik tape ze nu maar altijd in van te voren en zal asap de maandverband tip ook proberen. Maar is er nog hoop dat ik dit ooit zonder hulpmiddelen af kan?