Aaah thanks. Mijn mega zachte gele dekentje is net binnen (ook door hier ). En ik vond hem ook mega stinken. Maar rondje wasmachine dus. Thanks!
Mijn docs zijn inmiddels ingelopen dus hoef de ellende niet meer te ondergaan de komende tijd haha. Maar thanks voor de waarschuwing. Vocht lijnen zijn natuurlijk ook niet chill
Volgens manlief valt het wel mee met vochtlijnen hoor, maar je wilt dat niet in je dure docs natuurlijk
Mijn vent gaat naar de werkplaats met zijn nieuwe kisten en komt dan terug met kale neuzen en verfspetters, dus die boeit het eigenlijk ook niet echt
Ja same! Ik vond m ook niet heel fris ruiken dus ik heb m na de foto in de was gegooid. Zo lekker nu idd!
De grote hype was midden jaren negentig al, ik heb een paar uit die tijd dat het overleefd heeft en ik nu ook weer regelmatig draag
Ja, klopt.
Ik bedoel de recente hype dan.
Ik vind ze om de zoveel jaar weer helemaal te gek en daarna weer helemaal niks haha.
Ach, ik heb nog een boek thuis staan dat ik in 2000 bij een paar kreeg, dat is uitgebracht vanwege het destijds 40-jarige bestaan van het merk. Tussen 1960 en de mid-nineties hype is er vast ook al eerder een hype geweest, dus ik was ook zeker niet de eerste
Deze heb ik ook, echt 0 problemen met inlopen hier! Ze zijn vrij soepel, alleen beetje wennen in het begin bij de rits. Veel plezier er mee, het zijn echt mijn favo’s!
Lichtelijk geïnspireerd door alle edelsteenverhalen op dit forum, een ketting met maansteen. Geloof er eigenlijk niet zo in, maar baadt het niet dan schaadt het niet en heb ik in ieder geval een mooie ketting
Heel mooi! Waar heb je deze gekocht?
Via Etsy, deze verkoper:
Edit: Ik zie ineens allemaal Poolse tekst… Het is iig een Duitse verkoopster (ik woon in DE), en als ik de site open is het gewoon Duits
Dankjewel! Echt heel gaaf.
Krijg gelijk flashbacks naar die loopgravenvoeten van geschiedenis vroeger.
Misschien niet juiste topic, maar heeft iemand dit ook met H&M? Factuur is geen optie meer maar Klarna is afgekeurd?
Sorry ik heb dit bericht geflagged en zie niet zo snel hoe ik dit kan unflaggen😭 kan je ook nog eens niet verder helpen met je probleem
Ja zeg net nog een activatiecode knop, maar na 15 kutten heb ik maar iDeal gedaan en Klarna een berichtje gestuurd. Betaal echt altijd alles netjes haha! Zowel bij h&m als Klarna…
Kun je eigenlijk per ongeluk flaggen?