Show je laatste aankopen #4

Ennn weer een voor bij de verzameling

image

Boek, opgesplitst in twee delen

4 likes

Badmat: Kwantum

Croissant shizzle: Hema

Droogbloemen + tijger :Kwantum

Jas: Loavies

42 likes

Wel direct een van de mooiste paren die ik heb gezien en volgens mij het eerste paar schoenen ooit met elegante spinnenwebben. :heart_eyes:

4 likes

Sterkte

8 likes

Jij ook sterkte

9 likes

15 likes

En sterkte met de tyfusblaren en oneindige pijn!!!

10 likes

Maar eentje moet de eerste zijn
en na pijn komt zonneschijn
en blije voeten
tegen de tijd van zomersproeten

21 likes

Haha ik weet gelukkig hoe ik ze het beste in kan lopen, maar kijk er wel tegenop :joy:

Oke dit klinkt creepy as fuck, maar heb jij ook deze gepost in Dr.Martens showen op fb? Zo ja, dan staan ze je echt zooooo mooi!

1 like

Heel, heel erg stroef.
Leder boven op de schoen plooit niet mee.

Ik heb Delphine en ze waren verschrikkelijk om in te lopen. Ze begonnen pas deftig te zitten na maanden een paar dagen per week te dragen omdat er dan kleine scheurtjes in het leer kwamen en de stiksels boven op los.
Pas als de schoenen slijtage kenmerken vertoonden zaten ze beetje deftig.

Ik denk dat Delphine wel heel erg in te lopen is, maar dit was mijn eerste en laatste paar.

Ik heb het 2.5 jaar geleden gekocht in 2017, voor de grote hype. Dus ik had hier er nog niets over gelezen.

Voor 1 keer in mijn leven ben ik eens hip door iets ‘eerst’ te hebben en dan heb ik dat weer voor.

Ik heb ook na een half jaar gedacht om ze in de kleding container te gooien, maar daar waren ze toch te prijzig voor.
Deze winter/najaar heb ik ze nog niet gedragen.

1 like

Het leer is heel stug en moet zich nog naar je voet vormen. Weet niet waarom dat bij andere leren schoenen vaak niet het geval is maar denk dat het model en het soort leer ook meespeelt. De meest gangbare Docs worden gemaakt van een leersoort die best dik is en dus flink ingelopen moet worden. Maar er zijn trouwens ook genoeg modellen waarbij dit niet hoeft. Pascals zijn bijvoorbeeld al wat soepeler en zo zijn er nog soorten van zachter leer, maar dus ook modellen met steviger en dik leer zoals Smooth en lak/patent.

2 likes

Ik heb deze in dat gladde leer en dat ging best wel, deze die jij hebt zijn soepeler dus dat komt vast goed! Erg mooi! :heart_eyes: En 't chille is dat als je die ritsen zat bent dat je die er nog uit kan halen

1 like

Oh dan moet het wel goed komen haha, die gladde zijn ook echt vet! Wist trouwens niet dat je die ritsen er ook uit kon halen haha, thanks voor het zeggen!

Mijn man draagt altijd kisten en hij zegt dat als je met je kisten aan in een bak water gaat zitten en ze dan een tijdje aanhoudt dat ze dan naar je voet gaan staan en het probleem binnen 1 dag verholpen is.

Moet je wel even met zeiknatte voeten en schoenen een dagje uitzitten

2 likes

Wow echt? Je zou juist denken dat door het water je huid zacht wordt en je juist sneller blaren krijgt. Ik ken wel wat legertrucjes om je schoenen sneller uit te lopen, maar deze is nieuw voor me

En nog een balance massage olie.

En nog zon kurk ding wat je in een wijnfles kan doen als je je kurk kwijt bent.

@TantePollewop

7 likes

Love it!

1 like

Haha, ik ook al, zelfde dekentje in okergeel. Zo zacht! Vond het alleen enorm stinken dus meteen gewassen en nu is het zo mogelijk nog zachter geworden en ruikt het lekker.

Bedankt voor het influencen, FF girls

2 likes