Show je laatste aankopen #4

Wat is dat laatste? Klinkt spannend :slight_smile:

Kom met behulp van de nieuwste wetenschappelijke bevindingen meer te weten over wat goed voelt en waarom, via leuke, oprechte filmpjes – voor meer inzicht, meer genot en tips voor nog gelukkigere relaties.

Je betaalt €45 en krijgt dan toegang tot uitleg en (interactieve) filmpjes om technieken te leren voor orgasmes. Heel leuk en leerzaam! En je steunt hiermee ook het onderzoek over dit onderwerp. Over mannen is veeeeel meer bekend dan over vrouwen.

*ik wilde eerst vrouwelijke orgasmes typen, maar er zijn natuurlijk ook mensen met een vulva/vagina die zich niet als vrouw identificeren.

6 likes

Hee wat goed! En ook dat je onderzoek ondersteunt. Ben benieuwd of het interessant is.

1 like

SPECIAALVOORJOU30

Deze lamp gekocht :blush:

Hoop dat de link goed geplaatst wordt :see_no_evil:

Edit: gaat om degene met 6 lampjes

1 like

Zou je misschien een review kunnen geven als je hem een tijdje gebruikt hebt? Lijkt me best wel interessant, maar ik vind het ook wel veel geld in een keer

Ja hoor! Ik heb het vandaag pas gekocht maar wil best over een poosje een review doen in het sekstopic.

Je kunt trouwens ook een account delen en dus bijvoorbeeld de kosten verdelen met een vriendin :blush:

2 likes

Sale :slight_smile: De schoenen dan, de plant niet. Nu mag ik echt niets meer kopen. Schoenen komen van de officiële site trouwens en 2 van de 3 had ik al een tijd op het oog :grin:
Hopelijk blijft de plant leven, is blijkbaar een diva.

8 likes

Heb je een linkje naar de fluwelen? Ik zie ze niet meer, zijn denk ik uitverkocht maar misschien komen ze nog terug.

Nee ik zag ze ook niet meer, alleen de Jadons :open_mouth: https://www.drmartens.com/NL/p/24329001?contact_eid=318282a8-aff5-49b2-b48e-60a07f8fcd20&utm_source=bm23&utm_medium=email&utm_term=Image+-+%%%23ProductUrl_%23%%&utm_content=Packing+Email+V2+-+NL&utm_campaign=Packing+Email+V2+-+NL&_bta_tid=255304542921392354620475981740025698357788447445594610987700921566186503131456977450075112157154309453 Ze zijn uitgeput (stomme vertaling) :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha ja ik had hem gevonden via google. Helaas uitgeput inderdaad haha

Hoop dat ze nog terug komen :slight_smile:

Van Only. 1000 jaar niet geweest maar via de etalage geinfluenced.

12 likes

Waar heb je deze vandaan?

Hij is van J-Line! Ik heb hem gekocht bij wants and needs voor ongeveer 700 euro :smile:

Op de valreep nog even een klein vermogen aan een nieuwe bril uitgegeven met het idee dat ik deze wel daadwerkelijk ga dragen (in mn vorige bril zat de cilinder gedraaid oid). Geen gekleurde glazen trouwens zoals lijkt op de afbeelding

4 likes

Krans uit die set is lelijk, dus die gaat weg haha.

Ruim 60 euro korting. :joy:

9 likes

afbeelding

24 likes

Als backup want dit is mijn favoriete kleur by far.

8 likes

Wat 'n prachtig badpak! Waar issie van?

1 like