Show je laatste aankopen #4

Ja snap ik hoor! Als wij eerder waren geweest hadden we dat denk ik ook niet uitgehouden hoor. Maar met eten zaten we gelukkig rustig en warm dus konden daarna rustig door.

Ah dat is wel chill! Wij waren er om 14.00 en om 18.00 ofzo weer in de auto. Stonden in parkeergarage, helemaal vast :cry: echt bizar. Denk dat we een half uur erover hebben gedaan om eruit te komen. Wel wat dingen gekocht, dus niet voor niks heen.

1 like

Ik was in het Trefcenter (Venlo) en daar was het al om te ploffen en daar is niet eens echt iets boeiends :rofl:

Heb respect voor jullie moed @Luipaard

1 like

Oh my. Normaal gesproken is het al een hel daar kwa drukte.

Wil niet weten hoe het er vanochtend was :weary:

Rijen en rijen en rijen voor winkels…

1 like

Haha dank je wel! Wij kwamen vanuit Duitsland, dus het lag enigszins op de route. Anders was ik nooit gegaan. Ben denk ik 3x in roermond geweest en was elke x vreselijk druk. Is het daar ooit wel eens rustig?
Bataviastad is voor mij veel dichterbij en ook iets meer mijn ding, dus daar kom ik vaker

Ik ga vrij regelmatig want vlakbij, maar ik ga dan doordeweeks als het geen vakantie is, of in het weekend meteen met openingstijd. Dan gaan alle Duitsers eerst vreten en dan ben ik in een uur klaar als het druk wordt :sunglasses: een feilloze strategie!

4 likes

Klinkt als een goede tactiek! Als ik er ooit weer een x heen ga ook maar doordeweeks proberen

plus de naalden.

Ga twee truien breien, ben benieuwd of ik ze voor volgende winter klaar heb.

11 likes

Heb er zelf best vaak mee in water gelopen en geen problemen mee gehad. Geniet van je reis!

1 like

Deze 2 met kortinggggsss. Bij de intratuin

24 likes

Oh die met stipjes is leuk zeg!

Jaa die heb ik haha. De rest vond ik te kerstig.

1 like

Is het eerste een kussen?

Ja haha!

1 like

Mooie kleur :grin:

1 like

tv meubel :heart: zo blij mee

38 likes

Toch maar even de sale gecheckt.

22 likes

Nieuwe jas in de sale bij de H&M. Lijkt behoorlijk veel op die ik nu heb alleen is mijn huidige zwart en af.

Bontkraagje gaat er wel meteen af (als dat kan). Ik dacht ik doe eens geen donkergroene of zwarte jas, hopelijk krijg ik geen spijt van deze beslissing.

6 likes

Waaaauw waar is ‘ie van? Please vertel me dat ie betaalbaar is! :joy:

1 like

Dit wilde ik al jaaaaren en heb het eindelijk gekocht

Voor de ultimate me-time :smirk:

M’n vriend is al aan het oefenen geslagen. Morgen zie ik hem weer, ben benieuwd :smirk::smirk::smirk:

8 likes