Show je laatste aankopen #4

Dekbedovertrekset en extra kussenslopen van La Redoute. Stond op mijn kerstlijstje maar helaas niet gekregen haha.

43 likes

Van welk merk is het laatste jurkje?

Melkopschuimer

Rugsteun voor in de auto

12 likes

Omg hij is roze hoe leukkkk

1 like

Voor een print die ik heb laten afdrukken

4 likes

Oh dat is echt mooi beddengoed! Heb je ervaring met hun webshop? Ik wil nu ook iets gaan bestellen maar zie ook best veel slechte reviews hoewel die wel gaan over het bestellen van meubels enzo

3 likes

Meubels zou ik er niet bestellen, maar beddengoed bestel ik er wel vaker en dat is nog nooit misgegaan! Bestel er nooit aan de volle prijs trouwens, er is bijna altijd wel minstens 25 tot 40% korting te scoren.

Ah dankje voor je antwoord! Ik was ook van plan om beddengoed te gaan bestellen, hebben echt veel leuke dingen en niet eens heel duur als je het met anderen vergelijkt. Zitten de kussenslopen trouwens bij het dekbedovertrek? Normaal is dat altijd wel als ik het ergens koop maar ik zie het hier niet in de beschrijving erbij staan.

Nee die moet je apart kopen, zo kan je zelf kiezen welk formaat je erbij neemt en hoeveel.

1 like

Cool, precies die twee soorten behang heb ik ook in huis. De gekleurde in de slaapkamer en de grijswitte in de woonkamer. Waar ga jij ze gebruiken?

Kleren zijn van NA-KD en de deken is van de Hema en is echt SUPER ZACHT!

12 likes

Ooh die deken :smiling_face_with_three_hearts: . Wat voor kleur is het? Blauw of groen?

Ja een beetje groenblauw, hele mooie diepe kleur. Ze hebben hem ook in het okergeel.

Gekocht in de Sissyboy voor het nieuwjaarsfeestje. Inclusief sale en gespaarde-punten-korting én een kortingsstreepjescode die in bij Manfield kreeg was die maar 17€! Heel blij mee!

Uiteindelijk zijn we helaas niet meer naar het feestje gegaan :joy:

24 likes

Ik heb er met black friday beddengoed gekocht. Ben er heel tevreden over! Hele leuke printjes ook met leuke hoeslakens erbij.

Lang niet gewinkeld, nu wat dingen uit de sale gehaald!

Blouseje Mango - Truien H&M - Rok C&A

8 likes

En deze zijn ook nieuw!!! :heart_eyes:

21 likes

Nieuwe tettenhouder

Nieuwe witte trui.

6 likes

Deze 2 jurken in de sale in Londen gevonden. Bovenste foto was van de zomer in Parijs, maar vond ‘m toen te duur en niet gekocht. En nu dus in Londen gekocht met 60% korting :grin: en sowieso dat ik de onderste jurk aantrek als ik naar Little Women in de bios ga

33 likes

Ik heb deze al maar ze beginnen nu echt te verslijten en ze waren afgeprijsd. Zijn mijn allerlievelings dus prima. Eigenlijk zat ik al weken naar deze hieronder te kijken maar helemaal geen zin om daar €350 voor neer te leggen nu. Keuzes… ik blijf twijfelen en twee paar heb ik zeker niet nodig :sweat_smile:

8 likes