Ik heb deze (van teva) Teva
Meerdere reizen op gelopen, ook in de bergen en minder ‘lomp’ dan andere tevas.
Waarschijnlijk staat deze al op je lijst, maar ik was op backpackreizen altijd blij met een stuk touw, wasknijpers en iets als Wipexpress (voor snelle wasjes).
Ik zag die stekkerdoos en leek mij ook handig maar las dat je die niet direct in het stopcontact mag stoppen, klopt dat?
wat moet je er dan mee?
Ja zag ik ook staan idd. Ik heb hem bij amaz.on duitsland besteld. Hier stonden reviews en foto’s van mensen die deze direct in het stopcontact gebruikte en dit ging prima. Sommige zeiden wel dat deze stroef past. Je mag hem niet direct in het stopcontact steken om een bepaalde regelgeving, ik weet het niet precies.
Oh deze zijn leuk! Wel suède helaas, misschien niet zo geschikt voor in het water.
Dankjewel voor de tips. Ik schrijf ze op
Nu moet ik ècht stoppen met bestellen zeg. Die hele dagen thuis zitten met kind en zieke man is niet goed voor mijn portemonnee.
Deze is wel heel fijn!
Heel cool!
Wow! Is dit voor jezelf? Zo ja: succes!
Candy Rain en Yog Nog
Ik vind het trouwens best flauw dat de sale dit jaar alleen in de winkel is. Ik snap het van de ene kant wel, maar hier zit bijvoorbeeld geen Lush in de buurt dus dat is wel echt stom
Naar de outlets in Roermond gegaan voor kleding voor nieuwjaar. Terug gekomen met alleen een tas… Ook goed.
Omfg en je leeft nog?!?!?!!! Lijkt me de hel deze tijd van het jaar
Ja zijn pas rond 15:30 er heen gegaan. Toen alleen de winkels uitgezocht die rustiger waren, rond 18:00 rustig gaan eten en koffie drinken en daarna was het een stuk rustiger. Zijn tot 22:00u gebleven dus was einde van de dag goed te doen.
Zou het alleen niet aan raden… toen we aan kwamen was wel echt verschrikkelijk druk. We hebben ook ergens in een berm moeten parkeren omdat alle officiële plaatsen vol stonden.
Ik was er ook vandaag omg wat een ellende echt geen geduld voor.