Ja klopt, alleen in de winkel.
Ja, de sale is alleen in de winkels dit jaar!
https://www.stories.com/en_eur/clothing/tops/turtleneck-tops/product.croco-print-velour-turtleneck-top-black.0784130001.html
In de winkel hing hij er nog
Ah jammer! Geen winkel hier in de buurt.
Mijn winterjas kan écht niet meer, dus maar snel een nieuwe besteld, van Superdry:
En een pakje voor m’n aankomende neefje of nichtje, Hema:
Ik ben ook net voor het eerst tante geworden en nu straks dus nog een keer! Moet zo uitkijken dat ik de winkels niet leeg koop met babyspul.
Extreem late reactie. Heb hem ook in Chocolate havana fade. Krijg zo af en toe complimentje voor mn bril.
Oew! Waar heb je deze besteld?
Like2Cook! Alleen is deze kleur geloof ik nu niet meer op voorraad.
Thanks! Even spieken op de website
DHL heeft bij moeders alweer de truc uitgehaald ‘we hebben u gemist’ terwijl ze de hele tijd thuis was… Heb jij ‘m al binnen?
Nieuwe waterdichte warme schoenen voor het werk met goede sokken.
Mede mogelijk gemaakt door de ANWB
Ja, ik had 'm verzonden naar een DHL-punt hier in de buurt, omdat ik ook altijd slechte ervaringen met hen heb. Heb mijn eerste brooddeeg er al in klaargemaakt haha.
Ik heb alleen nog moeite met het aanmelden voor die foodprocessor. Ik krijg maar geen bevestigingsmail van KitchenAid terug, terwijl de website zegt binnen een uur automatisch te reageren. Maandag maar even bellen …
Oh jeetje. Ja doe ik bij DHL normaal ook, maar deze dagen is er steeds iemand thuis .
Mmm hopelijk krijg je snel de bevestiging!
Ook gekocht
Love de ANWB. Kan nooit genoeg van dat soort sokken hebben (ik draag ze in mijn dr martens).
Nu kunnen eindelijk de laatste verhuisdozen uit de woonkamer Horen komen o.a. de stereoinstallatie, platenspeler en lp’s in te staan
Met dank aan @LapizLazuli: Squid voor ons rare raam.
100% Wollen sjaal Weekday
Jurk Monki
Jas Freequent. Ken heel dat merk niet maar flink afgeprijsd bij zalando lounge en Thinsulate warme categorie.
Ethique Proefpakket Voor Droog Haar En Huid - H&B
Ik ga backpacken in Azië ^^
Klein stekkerblok en bar shampoo en conditioner om uit te proberen. Als iemand nog tips heeft voor handige spulletjes om mee te nemen graag. Ik zoek ook nog sandalen waar ik uren op kan lopen, nat mogen worden en er nog een beetje stylish uitzien.
Teva sandalen