Show je laatste aankopen #2

Oke thanks! Heb m besteld, ben benieuwd :grin:

1 like

Biecht;
Ik wilde deze eigenlijk niet kopen want ik heb al 25 gymshark leggings en low on money. Maar toen was ik gisteren in de sportschool en zag ik een meisje met de zwarte variant en toen dacht ik godverdomme ik ben de gymshark queen dus het kan niet dat ik deze niet heb

54 likes

Wow, ik voel me nu een échte influencer :smile:

Ik hoop dat hij bij jou net zo goed zit als bij mij! Het is echt een goede deal, met 50% korting.

2 likes

1502889597Daddario_EJ27N_front 1504612956Fazley_SW01

daddario_EJ33_snarenset IGS%2002_1779
Nieuw jaar, nieuwe snaren.

5 likes

Jaa de Mistborntrilogie :ok_hand:t2::ok_hand:t2: Ik heb net boek 1 uit en het is echt heeel goed!! Wel even door de eerste 100-200 pagina’s worstelen

(kijk jij trouwens ook wel eens naar Youtube voor boeken? Volgensmij heb ik al deze boeken voorbij zien komen bij een van mijn favoriete booktubers :grimacing:)

1 like

Ja! Ze had een video over dikke boeken die ze in 2019 wil lezen en m.u.v. Mistborn had ze de andere op de lijst geloof ik. Ik zat daarom ook te denken om Dune maar eens te kopen.

1 like

Om rustig af te kicken van Viennetta met kerst… de ijsstam van Aldi (nepperd dus) is vet lekker :heart_eyes:

5 likes

Ik heb net Laura H van Thomas Rueb uit. Heeft echt indruk gemaakt.

2 likes

Ja die vond ik ook heel indrukwekkend

Haha ik dacht dat ik in het boekentopic zat.
Maar het is ook een recente aankoop dus niet helemaal fout.

1 like

Leuk!! Waar is de stelling/ kast van?

Wil ik ook lezen! Heb je de podcast al geluisterd?

Ja! Vond ik een goede aanvulling.

Heeeeel veel kleding (voor mijn doen dan haha). Begin in januari met mijn nieuwe baan en vond het wel tijd voor een nieuwe garderobe :).

48 likes

3 likes

Planner 2019

En mijn gewoonlijke boekenbox komt ergens volgende week weer binnen, met dit keer: https://www.instagram.com/p/BrvaxginSyV/

3 likes

Wat een leuke stijl heb je

1 like

Zucht, ik blijf bezig

5 likes

Gelukkig komt er een punt dat het geld echt op is :crazy_face: Maar mooie portemonnee!

1 like

Hoepel! Geinfluenced door @Dazed

12 likes