Thanks, is van Costes! In de sale nu.
Hoe ga je hem combineren?
Fred de la Bretoniere.
Goeie vraag. Ze hadden ook een bijpassend topje maar die paste me helaas niet goed. Ik denk van de zomer met een los wit shirtje er in en misschien dat ik hem NYE wel aantrek met het nieuwe shirt, 20 den panty en veterlaarsjes maar dat moet ik nog even uittesten.
Thanks! A.S.98 zijn ze van, via Zalando
Ik kleed me verder vrij basic en zo’n paar laarzen trekt dan inderdaad echt de aandacht, zowel positief als negatief haha maar vooral het eerste.
Ah leuk!! Welke heb jij besteld?
Helemaal mee eens. Ik koop er alleen niets uit. Aanraders?
De aller, allerbeste is de Spaghetti Cacio e Pepe. Verder Chrissy’s Mac and Cheese, Johns Breakfast Sandwiches (favorietje van mijn vriend) en qua veggies de Buttery Glazed Green beans en Cauliflower Mash.
Leuke top! Is die ook van Costes?
Ja!
Een hele hoop werfzeep:
Shampoo
Tayyibah
Honing
Lavendel
Vetiver
Bloesem
Bos
Mijn badkamer ruikt echt goddelijk nu.
Vliegtickets naar NY! Wordt m’n tweede bezoek aan de Big Apple, dus kan niet wachten om minder toeristische dingen te gaan bekijken dit keer!
Selected Femme (Zalando)
Deze ga ik helaas terugsturen omdat ze echt keihard zijn. Ik heb gevoelige voeten en ga ze never nooit kunnen inlopen.
Reebok (Zalando)
Ga ik ook terugsturen, want ze zien er vrij goedkoop uit en vallen erg groot.
GAP (Zalando)
Mooi vest van goede kwaliteit, dus die kan ik gelukkig wel houden.
Lee SCARLETT (Zalando)
Eindelijk de perfecte skinny gevonden! Echt heerlijk Hij valt wel kort, want ik heb lengtemaat 32 gekocht en hij zit bij mij goed (met hakken), terwijl ik echt veeeel kleiner ben dan gemiddeld (en 32 is volgens mij de lengte die bedoeld is voor normale mensen).
Mooie broek! Hoe lang ben jij? In mijn breedtemaat is hij alleen nog in lengte 33 en normaal heb ik 32 namelijk.