Aah die is mooi heb net zelf ook weer een nieuwe gekocht, oeps
En nu mag ik 3 maanden geen kleding of funko’s kopen. Zes maanden geen schoenen etc En eerst 12 boeken uitlezen.
toffe stijl heb jij (voor zover dat te beoordelen is op deze aankopen haha)!!
Ik lag laatst wakker en toen las ik op pepper .com een aanbieding, dus toen gebeurde er dit:
Een vest met kasjmier, lekker zacht! Wehkamp/Miss Etam
Gezellig jasje. Wel bang dat je me er straks in kunt uittekenen. Meteen aangehad met O&N. Zelfde merk als hierboven.
Blousejurk. Lijkt me leuk over een jeans, van onderen open gelaten. Ook Miss etam.
En toen werd me deze jurk aangeraden door wehkampie. Zo sneaky but it worked.
Van C&A voor maar 15 euro. Zit heerlijk!
Een keer geen zwart. New year new me.
www.dehoepelwinkel.nl
Dit is een beginnershoepel
Alles bij de zalando! Als je wilt kan ik je ook linkjes sturen
Nou ik vind dat blauwfluwelen gebeuren (jumpsuit?) en de zwarte jurk met witte polkadots heel leuk! Ik ga wel even op zoek en als ik er niet uitkom laat ik het horen. Dank je wel!
Wat kun je precies met zo’n abonnement?
Ik ga kapot om je trendstyle ‘wachten tot ik klaar ben!!!’ hahahaha
Bedankt voor je reactie en de info! Als ik dat zo lees moet ik eerst maar eens beginnen met sporten…
Haha ja ik mis die goede ouwe tijd!!
Haha, ik ga er nog eens even naar kijken!
Favoriete Under Armour sportlegging in weer een ander printje. Ik kan dat dus niet laten in de sale he… Paar nummer 5 inmiddels
En een hardloopjack van Adidas… bijna 75 euro goedkoper dan normaal. Al weet ik nooit zo goed of die van-prijzen wel kloppen, maar in andere webwinkels is ie nog wel stevig aan de prijs zag ik.
Heb je linkje van dat vest?