Show je laatste aankopen #2

image

6 likes

Ik heb zojuist in een opwelling deze gekocht. Ik vind ze op de 1 of andere manier echt fantastisch en ik heb al schoenen van dit merk dus ik weet hoe lekker ze kunnen zitten maar ze zijn een beetje duur dus weet niet of ik blij ga zijn als ze bevallen…
Voor nu ga ik er in ieder geval maar even over dromen
Ik ben echt zo iemand die met de juiste laarzen het gevoel heeft de wereld aan te kunnen haha dus ik zie mezelf al stampen hierin

19 likes

14 likes

Mijn moeder heeft deze lamp ook, zo schattig! Ze heeft hem Stewart genoemd, haha

3 likes

59
Matt&Nat met 30% korting

12

42
BIBS

54
Wollen jasje van Disana

Goed… en ik had in m’n hoofd dat ik niks rozes wilde.

8 likes

Stewart? Niet Stuart, naar Stuart Little? (Zou echt een gemiste kans zijn haha)

Typfout, idd Stuart ja haha

2 likes

Vanaf volgende maand op de Bahama’s. Toedels.

41 likes

Net even een shopping spree gehad in de stad. Heerlijk om alleen te winkelen :heart:. De broek, de top en de laarzen zijn het geworden. Ik zocht ook nog een lekkere wollen trui maar weinig leuks te vinden.

16 likes

Ik had een giftcard gekregen voor mijn verjaardag. Deze even besteed gisteren en hoefde niks bij te betalen :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Deze Belg was toevallig in Rotterdam de eerste dag van de Nederlandse sale :sunglasses:

Golden wonder

Shoot for the stars

World’s smallest disco

Yog nog yule log

Sparkly pumpkin

19 likes

Die laatste lijkt echt op een anus :sweat_smile:

61 likes

Glitteranus, fancy hoor :joy:

7 likes

Ja bedankt dit kan ik nooit meer ont-zien ._.

Sorry!!! Hoop dat je er nog wel van kan genieten :blush:

1 like

kont-zien

17 likes

Dit jurkje van ganni in de sale. In de vorige sale ook een ganni jurkje gekocht en draag die echt elke week dus hopelijk staat deze ook zo leuk. Vind die kniekousen eigenlijk ook geweldig maar durf dat niet aan naar werk dus toch maar niet haha.

7 likes

Thanks voor de tip! Ik heb daar nu ook een jurkje besteld met 50% korting, benieuwd hoe die in het echt is!

1 like

Rokje
Onduidelijke foto maar glitter lange mouwen shirt met stipjes.

18 likes

Suuuper leuke rok. Waarvan is die?