Helaas nog niet, maar blijf het in de gaten houden!
Leuk, waarvan?
Pull&Bear
Voor maar 4.50, dus deze kon ik niet laten liggen. Love sale.
Zomerpyjama voor in de winter. Gewoon omdat het kan.
Kerst cadeautje voor mijn vogel. Al krijgt hij normaal 1x per week al zo’n jelly cupje, maar dit zijn andere smaken dus hopelijk vindt ie het wat.
En nu mag ik niks meer kopen tot maart heb ik met mezelf afgesproken. Kijken of ik dat volhou haha
Ik kreeg alsnog een ladder
Echt? Damn ik had gehoopt dat dit een holy grail zou worden. Ik ben echt slecht met pantys haha
Ja ik ook, vond het ook stom. Het was iig niet na 1 x dragen al. Weet ook niet meer hoe ik het ook al weer verprutst had.
Ik vind de Hema Light Support panty in 40 den echt perfect! Het stofje voelt een stuk steviger aan, maar schijnt nog wel mooi door.
Ik heb een panty nu al ruim een jaar en hij is nog heel erg mooi!
Thanks! Dan haal ik morgen daar eentje van als backup. Weet je toevallig hoe deze vallen? Ik vind dat altijd zo lastig bij panty’s.
Mijn favo levi’s een maatje kleiner. Al mijn andere broeken zijn tegenwoordig alleen het eerste uur dat ik ze aan heb mooi strak. Daarna te groot.
WAAR?
Een hotelovernachting in eigen stad voor oud en nieuw. Mijn vriend krijg dit voor kerst en een kerstcadeau voor mezelf
Omg op mezelf
Bankrekening huilt wel maarja he
Kerstcadeautjes voor mezelf! Jurk en laarzen van Rouje en sinds vanochtend ook lipfillers gedaan waar ik heeeel blij mee ben!
Pantykarma: ik vond net 2 van deze voor 2 euro ps met nog 30% extra korting.
Dat is goede deal! Waar heb je ze gekocht?
Ik neem altijd een maatje groter dan mijn kledingmaat! Zeker omdat deze light support is is het ook een wat strakkere panty!