Show je laatste aankopen #2

Misschien een vraag voor in dit topic: waar kan ik een donkergrijze cardigan met glitterdraad vinden? Ik vind alleen maar andere kledingstukken in de juist kleur. Ik heb het nodig voor een bruiloft maar nu is het de juiste timing voor glitterkleren :partying_face:

15 likes

Yes Hema! Heb hem nog niet in huis, kan mijn bestelling vrijdag pas ophalen. Als je dan nog wil kan ik je een aanfoto pb’en!

1 like

Lief aangeboden! Ik ga vandaag shoppen dus ik denk dat ik hem gewoon koop en dan in een andere winkel even ga passen.

1 like

In de winkel hadden ze hem niet meer in mijn maat dus hopelijk past hij :slight_smile:

17 likes

Sokken

8 likes

Idd hoe de maten zijn en of de onderkant wat strakker of losser is. Nu ik jouw post lees weet ik alleen niet of ik de goede maat heb (heb M meegenomen, zit normaal beetje tussen M en L in). Zocht het niet om in de stad te passen dus dat ga ik zo ff doen.

Voor mijn vriend voor kerst. Ben nu failliet maar goddamn dit gaat hij te gek vinden.

18 likes

Ik heb hem ook in een M. Zit niet helemaal strak maar ook niet té losjes.

In S leek voelde ik me net een rollade. En inderdaad vooral bij bovenarm en borst.

1 like

Deze voor mijn broer want die is ook jarig met kerst.

10 likes

Helemaal hip ook, ik vind 'm mooi!

Edit: Trouwens is het een kleed of een sjaal?

Samenvatting

Of shawl

Sjaal! Van Paul Smith aka de dood van mijn budget

2 likes

Eindelijk in de sale :heart:.

35 likes

Mooooi! Bijenkorf is echt traag net de sale. Ik wacht ook al weken op een mooie trui die ik in de sale wil kopen haha.

1 like

Afbeeldingsresultaat voor ariana grande sweetener

Volgens mij veelal gehaat op het forum, maar ik ga met liefde met mijn nichtje hierheen :sweat_smile: Ik verwacht nu wel een award voor Beste Tante, want wat was dit een drama om te kopen.

20 likes

moet nog wel even kijken of die mouwen me in het echt niet irriteren

vliegtickets

18 likes

Eindelijk is hij binnen en hij staat leuk! Nu kijken of ik hem tijdens kerst al aandoe of gewoon wacht tot oud&nieuw

1 like

Ja sinds vandaag zijn er weer een aantal ‘nieuwe’ artikelen toegevoegd aan de sale. Deze ook sinds vanochtend dus misschien die trui ondertussen ook?

1 like

Seattle toch?

1 like

21 likes