Show je laatste aankopen #2

Waar :scream:?

1 like

Had nog een bon van mijn werk! En wilde graag een bluetooth radio om spotify te luisteren.

IMG_4207

10 likes

De pasjeshouder haha

3 likes

Allemaal van costes sale

12 likes

Deze jurk van Mango (ooit gepost hier door Lula, dankjewel voor je invloed ;)) gekregen van mijn moeder vandaag.

Deze lipscrub en lippenbalsem van Dille en Kamille

Nog een paar glittersokken want ja nooit genoeg sokken

en oorbellen van COS waar ik toch nog een beetje over twijfel, maar ik ben laatst een van mijn favoriete oorbellen verloren en daarom ben ik nu op zoek naar een vervangend paar maar misschien zijn deze wel te groot…

23 likes

Alles van de other stories sale

15 likes

Ooo wat een goede stijl heb jij

1 like

Wauw, wat mooi! En ik ben heel benieuwd naar hoe je het hebt aangepakt met je five piece french wardrobe. Zou je daar wat over willen delen?

1 like

Eindelijk weer een vloerkleed.

11 likes

oeps. Alles van COS

13 likes

Jumpsuit Zara, sterrenpak (broek + shirt) Loavies

39 likes

Geïnspireerd door @Jeg haar instastories. Maar ik ga de rest van de week gewoon in jeans en trui want zo ben ik ook :sunglasses:.

11 likes

Hee die heb ik toevallig ook vandaag gekocht, alleen dan een slagje kleiner en in het groen haha
Afbeeldingsresultaat voor karwei kleed varamin

15 likes

@mikselke mooi die grijze trui met knoop!

O my bag

26 likes

Van Selected Femme. Ik ga hem dragen met laarsjes

14 likes

Voor iedereen die naar de aanbieding van de Uggs van HvO vroeg. Ik weet niet of dit heel goedkoop is o.i.d., maar kwam het toevallig tegen in m’n folder rondje.

4 likes

Let er bij deze aanbieding wel op dat er een speciaal retourneerproces bij geldt, 15 dagen bedenktijd en het wordt door een externe firma behandeld.

Prachtig! Ik heb de jumpsuit van de Zara even opgezocht :slight_smile: Wat ik me afvroeg, doe jij er dan een zwarte bh onder of iets anders? Het model heeft er volgens mij helemaal niets onder, maar ik weet niet of ik dat nou zo’n goed plan vind.

Op de foto heb ik er ook niets onder maar ik voel me daar niet heel chill bij, ik doe er zo’n zachte kanten bh onder!

1 like

Nu nog kiezen welke ik terug stuur.

5 likes