Geïnspireerd door @Jeg. Hopelijk reageren mijn collega’s wel normaal als ik deze feest/date/super bijzondere outfit aantrek.
@Evi-lena Ik zag bij de DM gisteren een cadeauverpakking van Invisibobble, daar kreeg je 9 slim Invisibobbles voor €9,95
Vinden jullie de echte Invisibobble veel beter dan de namaak?
Heb nooit neppe gehad maar heb in 5 jaar echt pas 6 van die dingen versleten. Vind ze wel echt fijn! Tot de rek eruit gaat en ze van mn polsen afvallen
@Bluebell Je kan het altijd proberen! Ik zou er persoonlijk niet te veel van verwachten
@Leukocyten waarom zijn die dingen eigenlijk beter dan gewone elastiekjes? Heb jij/heeft iemand nog overtuigende woorden dat ik er ook een moet kopen/proberen?
Ja klopt inderdaad maar dat trekt ook snel weer weg als het elastiek gebruik voor een knot. Dus eigenlijk is dat gewoon ruk haha
@Kurisu Ik heb het gevoel dat mn haren minder in de knoop raken, minder bobbels in mn haren, ze gaan langer mee en ik raak ze eigenlijk nooit kwijt. kopen!!!
Ik heb nooit problemen gehad met de neppe, ik vind vooral de kleurtjes leuk van de echte. Maar denk niet dat ik er €4 voor over heb, want ik raak ze dus wel echt overal kwijt
Ja ik heb ook een paar neppe van de kruidvat geloof ik maar die zijn veel stugger en dikker en vind ik niet zo fijn om te gebruiken. Dan heb ik nog een paar van ali (wel alleen van een bepaalde verkoper want de rest is heel stug en hard) en die komen best in de buurt van de echte maar zijn wel wat kleiner en een klein beetje stugger. Maar al met al gebruik ik de echte toch het meeste. Die zijn gewoon het fijnste.
@Kurisu sowieso omdat ze minder knikken in je haar maken, geen ijzeren stukjes hebben en ze blijven veeeel beter zitten dan gewone elastiekjes. Ik heb best glad haar dus normale elastiekjes glijden vrij snel omlaag. Invisibobbles doen dat niet. Daar kan ik zelfs mee slapen en dan zit het nog vrij fatsoenlijk de volgende dag. Terwijl dat als ik dat met een gewoon elastiekje doe ik dat ding ergens in mijn bed kan gaan zoeken halverwege de nacht.
Met sporten en zwemmen blijven ze ook goed zitten en met zwemmen blijft het ook niet nat zoals een gewoon elastiekje wel doet.
Neeeeee echt? Ik gooi ze altijd weg
Dacht dat het door mijn dikke haar kwam dat de rek er redelijk snel uit ging. Openbaring dit!
Ik zou even bij de Etos kijken. Daar had ik ze laatst voor 2 euro.
Ik ga als glitterende kerstbal deze kerst. Vet overdressed familie kleed zich niet echt speciaal voor kerst. Ik ga er lekker voor
Asos heeft overwegend echt onwijs goede service. Nee heb je, ja kun je krijgen, toch? Gewoon ff mailen, ze reageren vaak heel vlot.
Ik vind hun altijd heel fijn hiermee! Gewoon proberen
Heel leuk! Waarvan is ie?
Dit shirtje is van de Sissy Boy, toch? Die heb ik ook, vind hem zo tof!
Is deze van de Hema? Zo ja, ik heb hem in mn handen gehad en vond hem heel leuk maar twijfelde hoe hij valt. Heb je toevallig een aanfoto?
Dankje! Hij is van de primark