wat zijn die dildo/vibo achtige dingen die jullie allemaal kopen? oprechte vraag hoor ik ben echt benieuwd wat het is?? haha
Goeie keuze
Want ik ga voor #comfykerst
Iemand tips voor hierop? Ik denk zelf gewoon een (niet te) oversized zwarte trui - want hij is errrrrug hoog dus wil dat beetje bedekken) en statement oorbellen.
leuke blouse zeg
en andere dingen ook leuk
Leuk! Waar is die van?
Haha ik ook, heb 'm nu aan, zooo lekker warm
En waar zijn je geurstokjes en geurkaarsjes van?
My Jewellery! Mijn enige Black Friday aankoop haha
Oke ik haal de afbeelding straks weer weg i.v.m. eventuele herkenning, maar de vriend van mijn zus was jarig en hij is gek van The Simpsons. Ik heb een portret laten maken van hem en mijn zus, samen met hun hond en katten.
-weg-
En dan mooi ingelijst!
Heel tof. Waar heb je dit laten doen?
Etsy! Van de verkoper OwlyFantasyArt.
Wat een leuk idee!
Jazz club
Primark!
Supergaaf! Ik dacht wel eerst what’s up met die punttiet maar dat komt door de Q
Alles van de afgelopen periode:
Kettinghanger met parel, Fashionology.
Wollen muts, & Other Stories. Zo lekker warm!
Enkellaarsjes, & Other Stories
Topshop Jamie Jeans, tall versie. Hopen dat hij de hype waard is.
Spul van Body&Fit
Voor m’n vriend, weet hij zelf nog niet. Cadeautje omdat ie zo goed bezig is de laatste tijd.
Jas van Warehouse. Ik twijfel over deze omdat hij helemaal egaal van kleur is. Dat vlekkerige bont vind ik wat natuurlijker staan. Hij is wel heel lekker zacht en valt mooi. Wat vinden jullie?
Oke ben hier heel enthousiast over!! Baby spullen zijn zo leuk. Dit is de talking turtle en deze schildpad leest verhaaltjes voor die je zelf kunt inspreken. En hij heeft ook natuurgeluidjes en je kunt hem gebruiken als nachtlampje. Is een cadeau voor mijn zus en haar vriend. Heb er ook 2 voorleesboeken bij gekocht.
Wat een superleuk ding!