Show je laatste aankopen #2

Korte trip naar Manchester & Newcastle!

12 likes

Chiiiiiiique!!!

1 like

Kaartjes voor Graspop :heart_eyes:

15 likes

J49369000001000-00-500x500

Omdat die andere te lange levertijd had. Vind deze eigenlijk toffer ook.

6 likes

Beste aankoop in maanden (jaren?). Kan me onder de douche.

1 like

Dit is echt een van mijn favo topics. Ik show ook maar even mijn black friday aankopen. Ik heb deze post inmiddels 10x bewerkt maar het lukt me niet om er een foto in te krijgen van Chanel Coco Mademoiselle. Maar hierbij dus, die heb ik ook gekocht.

image

8 likes

Ik heb dat Valentino geurtje ook gehad, zo lekker!

2 likes

Ik kwam hem toevallig tegen omdat ik de mannelijke versie voor mijn vriend ging kopen en toen dacht hoe zou die voor vrouwen ruiken, maar inderdaad ZO lekker. Snuffel echt de hele tijd aan mijn eigen pols als ik hem draag.

Oeh en hoe ruikt de mannenversie? :face_with_monocle:

Ik ga hem toch maar eens weer kopen haha, je hebt me eraan herinnerd en nu wil ik hem weer.

1 like

Die is ook echt niet normaal lekker. Ik ben heel slecht in het omschrijven van geuren maar op fragrantica staat dit: https://www.fragrantica.com/perfume/Valentino/Valentino-Uomo-19558.html

Wel echt een aanrader!

1 like

Black friday aankopen:

Vans

Laarsjes

En deze blouse van scotch&soda😍

10 likes

Een 68-delig bestekset. Blackfriday aankoop, natuurlijk gigantisch opgelicht wat afprijzing betreft(maar niet zo erg als wat ik in de originele post schreef, dat was de prijs van een 24-delige set en wij hebben nu 68-delig).

8 likes

Jurk van de Zeeman voor kerst.
Hele huis en gezicht zit onder de glitters maar ach.

35 likes

Deze :slight_smile:

45 euro maar!

20 likes

Oeh leuke bril, staat je goed! Waar vandaan?

Het is een Eyelove bril en die verkopen ze bij veel drogisterijen!

1 like

Deze chelsea boots van de Van Haren. Even voor erbij. Ze vallen me heel erg mee wat betreft de kwaliteit (vroeger kocht ik alleen maar van Haren, tegenwoordig heb ik alleen maar dure merk laarzen in verband met lastige voeten). Ben er blij mee.

3 likes

Deze trui van &other Stories door @VickyViolence :woman_shrugging:t4:

26 likes

10 likes

Broek was ik vorige week uitgescheurd. Gelukkig hadden ze nog 1 in mijn maat want is echt mijn lievelingsbroek. Alles van c&a! Is ook meteen mijn outfit voorzondag, dan heb ik een feestje

En deze via mp.

10 likes