Super leuk, brengt mij op ideeën voor mn neefje
Super vet cadeau!! Denk dat ik ooit ook zoiets cadeau doe aan mn vriend (ook simpsons fan)
Deze. Eerste keer in honderd jaar dat ik een soortvan-coltrui heb gekocht. Maar hij zit heel mooi (en lekker) vanwege die lijnen.
Lolita en lolita II
Dit wil ik! Waar is hij van?
Ace and Tate!
Hij is er ook nog 1 slag groter, maar die kan ik zo snel niet vinden op de website.
Mocht je het ooit nog een keer nodig hebben ( ), piercers kunnen ook met goud piercen. Of implant grade titanium/niobium, daar kan ook iedereen tegen.
Ik denk dat je chirurgisch staal hebt gehad. Daar kun je idd op reageren. Implant grade titanium/niobium is letterlijk van zo’n kwaliteit dat het geïmplanteerd kan worden en niemand er dus op reageert.
En dan denk ik dat je niet bij de juiste piercers bent geweest. Juist de hogere kwaliteit shops piercen het liefst met goud of titanium/niobium. Nooit met zilver/chirurgisch staal bijvoorbeeld!
Hmm apart, nog nooit gehoord dat iemand niet tegen implantaatkwaliteit sieraden kan. Waar reageer je dan precies op? Lijkt me ook erg lastig als je een keer iets medisch hebt.
Ik ben trouwens onlangs met goud gepiercet dus het kan wel echt haha. Alleen 14/18k, omdat hoger idd te zacht is qua materiaal.
Oeh, ik moet ook een nieuwe bril een deze is echt nice!
Pff wat een gedoe zeg! Aan de andere kant heb je wel gelijk een mooie sieradenverzameling haha.
Oeh bij welke winkel? Teekanne thee is wel echt lekker (althans alle smaken die ik tot nu toe heb gehad want ze hebben er zoveeeeel).
Thalia in Duitsland
Waar is die oranje trui/jurk van? Super leuke aankopen!
Superleuk en goede tip. Ga hem denk ik bestellen voor mijn nichtje!