Show je laatste aankopen #2

Al m’n Black Friday/Cyber Monday aankopen! Er zou per ongeluk in de loop van de avond nog meer in mijn mandje kunnen komen…

Worstguillotine voor mn vriend

Favo parfum -25%

Mac Prep & Prime lip primer -25%

M’n huisvrouwenaankoop bij de Kruidvat (24,99)

10 likes

ter aanvulling > heb honderd andere chelsea boots

22 likes

en mijn vriend heeft deze uitgekozen haha :no_mouth: ben heel benieuwd, hij denkt dat dit heel sexy zal staan :

7 likes

Deze jaap voor 115 ipv 189. Alsnog veel duurder dan de satisfyer maar op een of andere manier trok deze me meer. Ook al is deze alsnog bijna 100 euro duurder

8 likes

h&M!

1 like

Hahahaha

1 like

Jij gaat door voor de koelkast

1 like

Pfff de jas was echt niet mooi. Hele stugge stof en hij zat echt super lomp… Dus die is weer retour.

Wat wel echt een goede aankoop is:

Echt nu al zo’n zin in! Afgelopen zomer voor het eerst geweest en had meteen al zin in de volgende.

6 likes

Waarom koop je dit als je toch niet post in wayrwt.

2 likes

Zara!!

En @Lula sorry soms zou ik het wel willen delen omdat ik mijn outfits tof vind, Maarja :thumbsdown:

1 like

Oke, ik ben eindelijk los gegaan. Ik heb echt waar gewoon stress gehad dat ik maar niets leuks kon vinden de afgelopen dagen.

Allemaal bij ICI, Feelunique en ABH gekocht.

10 likes

Deze jas, voor maar €17,50 (Hema)

33 likes

Superleuk! Was die afgeprijsd oid? Zo goedkoop. Ga morgen meteen kijken

1 like

Dankje! Ja hij was afgeprijsd, normale prijs was €50.

Bedacht me nog op het nippertje dat mijn teringdure parfum bijna op is en er vandaag nog kortingen zijn, dus:

13 likes

Zou je willen delen waar deze vandaan komen?

1 like

Ja had al gereageerd hierboven , maar h&m!

1 like

Huilen ik heb die met panterprint gekocht maar nog voor 35 euro :disappointed_relieved: 17.50 is een nog betere deal!

1 like

Ah dat is balen ja! Al had ik hem voor 35 euro denk ik ook wel gekocht :wink: panterprint klinkt ook leuk, die heb ik niet gezien.

1 like

image

4 likes