Show je laatste aankopen #2

Oh jammer… Dan laat ik hem ook zitten, zeker voor die prijs!

van Zalando

7 likes

Oeh die onderste! Waar kocht je die?

Ik vind de katoen, linnen en vijgen geur heel lekker. Brand m wekelijks en verdun het ook met de geurloze omdat ie anders te sterk ruikt. Ik heb laatst een nieuwe lont gekocht op Ali ik moet m nog testen maar het ziet er exact het zelfde uit.

2 likes

@FrootLoops waar is die bh van?

@Santeria heb je toevallig een linkje van die coltrui? Die andere trui is ook mooi!

Ik heb 2 vouchers van -20% bij Sasha en Manfield maar kan ze helaas niet gebruiken gezien ik in België woon.

Sasha: 2SOV338bf7d75e00d

Manfield: 2MSOV469e1650aa20b

Zonder de sterretjes dan

X

5 likes

Waar heb je ze gekocht? Ik wil ze ook, maar ben nog op zoek naar een goede korting. Heb je gewoon je eigen maat genomen?

1 like

Heel leuk! Waar heb je deze gekocht?

Jaaa!! En, schrijven ze lekker?

Net m’n loon gestort gekregen:

8 likes

Stradivarius!

1 like

Aah zo leuk! Waar heb je deze gekocht? Mijn moeder had ze ook al besteld maar kreeg laatst bericht dat ze pas in januari leverbaar zouden zijn, maar jij hebt ze dus al kunnen kopen?

Eindelijk na lang zoeken de perfecte (stevige) basic hoodie gevonden!

17 likes

Mooie kleur!

1 like

Van H&M!

waar heb je die gekocht? en tot welke maten lopen de kindermaten?

bij spartoo. de kindermaat loopt t/m 36, maar ze vallen klein. Ik heb normaal 35 maar die was net te klein voor mij.
als je bij spartoo een vragenlijst invult krijg je 10,-- korting!
de volwassen maat is meteen 70 euro duurder.

Hij is gaaf! Mooie kleur ook. Waarvan is die?

1 like

ah shit. soms gaan de kindermaten tot 38 en dan heb ik nog net mazzel, maar hiermee helaas niet :frowning_face:

1 like

Ik weet niet of ik je een plezier doe met deze boodschap of net niet, maar vrijdag is er 20% korting bij Asos! :no_mouth:

3 likes