Oh fuck nee daar heb je echt niks aan dan
Nee kan je me gelijk afvoeren naar de SEH
Waar is de BH van?
Pfoe volgens mij nr 42, angora cardi
besteld bij Jolse
Ik heb al jaren een Lampe Berger en ben er heel tevreden over, hij staat elke week wel een keer aan. Meestal als de airfryer aan heeft gestaan zet ik hem ook even aan zodat de frituurlucht snel weg is. Katoen en linnen zijn lekkere geurtjes. Harvest season is mijn favoriet, maar die is niet altijd goed verkrijgbaar. De luchten zijn nooit superzwaar zoals sommige geurkaarsen. Verder is het net wat je zelf lekker vindt, er zijn ook meer fruitige en bloemige geuren.
Over je andere vraag: ik zou zeggen dat ‘hotel’ niet zoveel zegt, je kan beter kijken naar welk materiaal is gebruikt en hoeveel vulmiddel er dan in zit. Wat zoek je, wil je een dik en zwaar dekbed of juist licht en luchtig. Kijk anders hier eens: https://www.consumentenbond.nl/matras/dekbedden
Ik heb zelf een tencel dekbed, en die is echt zalig.
Qua dekbed vind ik een donzen dekbed echt heerlijk. Dat valt zo lekker om je heen. Ik heb een tweepersoons 4 seizoenen (een dunne en een dikkere, ook nog samen te combineren tot dikte noordpool) van de Hema. Niet echt diervriendelijk though…
Ook voor @9000: let erop bij een donzen dekbed dat dit absoluut niet diervriendelijk is. Er zijn ongeveer 75 ganzen nodig voor een dekbed en een gans wordt meerdere keren in zijn leven levend en zonder verdoving geplukt, ze noemen dit (terecht helaas) foltering en ganzen raken hierbij zwaar gewond. Er zijn gelukkig ook veel (natuurlijke) alternatieven voor donzen dekbedden, bijvoorbeeld Tencel dat @Willem noemt.
Ik heb ook al jaren een Lampe Berger en ben er superblij mee. Mijn vriend houdt niet van allemaal ‘gekke geurtjes’ in huis dus wij gebruiken hem met de neutrale olie die nergens naar ruikt. Ook dan verdwijnt alle stank uit de keuken! En je kunt die neutrale ook gebruiken om een andere geurolie mee te verdunnen. Dan heb je wel een lekker luchtje maar niet zo sterk.
ik werd gek van het gebrek aan opbergruimte op mijn kamer
H&M!
Iets met stereotype kortpittige moekes in aanloop naar de overgang
Prachtigr jas! Heb je hem al binnen?
Ja, hij zat alleen niet zo mooi, de stof was heel stroef en de kleur was anders in het echt. Dus ik heb ‘m helaas terug gestuurd