Show je laatste aankopen #2

Carhartt!

1 like

Ik word hier sowieso wel extreem blij van!

2 likes

Ja! Niet op alles blijkbaar!

@Nani sorry late reactie, ben aan het bijlezen. Heb je misschien een linkje van de groene top?

@esperanza waar is de jas van?

7 likes

Kwantum image image image image
Beautybay

image

10 likes

@MazKanata
Correctie de korting geldt al vanaf donderdag! Ik dacht, voor het geval je een wishlist klaar hebt :grimacing:

1 like

Was ineens 40% korting op zalando via cyberdeal op deze kleur

5 likes

Deze leren enkellaarsjes van Even & Odd voor €14,95 via Zalando, ze waren een uur lang deze prijs en nu weer €49,95 dus denk dat het een foutje was?

11 likes

Voor het eerst een advent kalender voor mezelf gekocht :grin:

12 likes

Aankopen van een dagtripje Parijs :see_no_evil:
Foto’s van aankopen in Disneyland kan ik helaas niet vinden online, maar ook daar was de schade aanzienlijk…

afbeelding

43 likes

Heel goed, had ik jaren eerder moeten doen! Mooie bass voor zo’n klein dingetje, stoort nooit, en echt goed waterdicht. Oh ja en hele lange batterijduur. Het enige is dat je alleen maar een liedje vooruit kunt skippen en niet terug kunt. J kunt ook niet vooruit en achteruit spoelen in een liedje.

1 like

Bershka

Platform Vans van Zalando

Airmax uit de Nike sale + 30% korting :heart_eyes:

16 likes

Oh goeie tip, dit zijn nou eens leuke cadeaus voor al die ‘onder de 5 euro’ Sinterklaascadeaus!

1 like

http://www.asos.com/nl/prd/9520479

Hij is wel echt feller groen dan op de foto. In het filmpje zie je de kleur goed. Maar hij is wel heel vet :wink:

2 likes

morgen zijn de spellen bij kruidvat 1+1 gratis

Sloffennnnn, echt leer ook, superlekker

9 likes

Neeeee dit bedoel ik dus. Ik heb gisteren 1 spel gekocht bij de kruidvat. En morgen 1 + 1 gratis? Pff haat aan deze black friday week :joy:

Nice :heart_eyes: Ga ze zo ook bestellen denk ik!

1 like

Met 30% bij na-kd

6 likes