Carhartt!
Ik word hier sowieso wel extreem blij van!
Ja! Niet op alles blijkbaar!
@Nani sorry late reactie, ben aan het bijlezen. Heb je misschien een linkje van de groene top?
@esperanza waar is de jas van?
@MazKanata
Correctie de korting geldt al vanaf donderdag! Ik dacht, voor het geval je een wishlist klaar hebt
Deze leren enkellaarsjes van Even & Odd voor €14,95 via Zalando, ze waren een uur lang deze prijs en nu weer €49,95 dus denk dat het een foutje was?
Voor het eerst een advent kalender voor mezelf gekocht
Aankopen van een dagtripje Parijs
Foto’s van aankopen in Disneyland kan ik helaas niet vinden online, maar ook daar was de schade aanzienlijk…
Heel goed, had ik jaren eerder moeten doen! Mooie bass voor zo’n klein dingetje, stoort nooit, en echt goed waterdicht. Oh ja en hele lange batterijduur. Het enige is dat je alleen maar een liedje vooruit kunt skippen en niet terug kunt. J kunt ook niet vooruit en achteruit spoelen in een liedje.
Oh goeie tip, dit zijn nou eens leuke cadeaus voor al die ‘onder de 5 euro’ Sinterklaascadeaus!
http://www.asos.com/nl/prd/9520479
Hij is wel echt feller groen dan op de foto. In het filmpje zie je de kleur goed. Maar hij is wel heel vet
morgen zijn de spellen bij kruidvat 1+1 gratis
Neeeee dit bedoel ik dus. Ik heb gisteren 1 spel gekocht bij de kruidvat. En morgen 1 + 1 gratis? Pff haat aan deze black friday week
Nice Ga ze zo ook bestellen denk ik!