Ik word hevig geinflucend door jullie! Hoe vallen die Gymshark leggins met hun maat? (Ik wil een broek die ik niet na elke yoga-beweging omhoog moet hijsen).
Oeeh, leuk! Wat voor soort stof is het? En weet je al welk patroon je gaat gebruiken?
Het is bubble satin, helaas polyester maar mijn lerares raadde deze aan vanwege de soepelheid. Het patroon heb ik uit de knip van november 2018, daarin kon je je eigen jurkje samenstellen uit verschillende onderdelen, heb alleen geen foto’s van hoe de jurk eruit moet komen te zien want dat vergeet ik steeds :’)
Ben wel benieuwd naar een foto wanneer het klaar is
Zal een foto delen in het oma-topic (@goudlokje)! Moet een rits in, dus dat gaat nog wat pijn en moeite kosten heb ik zo’n idee
Ik heb maat 44 en ik pas in een L.
Moesten ze die legging in XL hebben gehad, dan had ik daarvoor gekozen, maar gelukkig is de L ook goed. Strak, maar wel comfortabel.
Ik had vooraf op YT naar reviews gekeken en daar waren Amerikaanse vrouwen met maatje 44/46 die zich in een M kregen gewrongen. Maar ik was het niet altijd eens met hun mening over de pasvorm.
Koopt er hier iemand broeken bij levi’s?
Ik weet niet goed welke maat ik moet hebben, normaal heb ik 36 maar zij werken met andere cijfers, iemand ervaring?
Probeer die maatwijzer eens in te vullen op Wehkamp… daar kan je dan invullen welke andere merken je normaal draagt en welke maat je dan hebt. Dan geeft ie een advies.
Edit: soms is die optie er niet trouwens. Maar de maattabel op de site van Levi’s klopt prima. Dus even je omtrekken meten.
Ik heb zelf normaal maat 40/42, en al mijn Levi’s broeken zijn 30 of 31.
Ik heb normaal ook maat 36 en mijn levi’s broek in maat 26 past perfect.
Volgend jaar wil ik een half jaar werken in Frankrijk dus besloot het maar wat serieuzer aan te pakken dan alleen duolingo haha. Via NHA, ben benieuwd.
Ik heb het patroon even opgezocht: leuk! Ben inderdaad ook benieuwd naar het eindresultaat.
De flex en de fit zijn de laagste modellen die zou ik niet echt pakken voor yoga… helemaal de fit niet, die is vreselijk (vind ik) Dan heb je de ombre seamless en de vital seamless die zijn wat hoger. De energy seamless zijn echt heel hoog komen tot een klein stukje onder je sport bh. De dreamy heeft ook een medium waist maar dat materiaal van de dreamy is wel apart, heel zacht maar je zweet er wel sneller in.
@Swelgje
Ik heb voor de energy seamless gekozen om dezelfde reden als jij aangeeft. Ik wil helemaal bedekt blijven tijdens de yoga.
Bij mij zit hij tot aan mijn navel, maar ik heb best wel een dikkere buik.
Ik heb hem pas gisteren binnen dus nog niet in gesport, maar ik vertrouw er wel op.
Jas van Mango
Broek van uniqlo die er op de foto heel raar uitziet
en pyjama van de mannenafdeling van Uniqlo
@Karl_Lagerfeld en @stervis, Dank jullie wel, dan weet ik een beetje welke ik zoek. Het zal dan wel L worden, heb van broeken maat 40/42 maar ook behoorlijk wat buik.
Die pyjama heb ik ook, zo blij mee!
Wooo superleuk! Waarvan?