Van H&M
Op volgorde: Weekday, Selected Femme, Monki, Twintip, Scotch & Soda, Noisy May en Monki! Allemaal via Zalando.
Van H&M
Op volgorde: Weekday, Selected Femme, Monki, Twintip, Scotch & Soda, Noisy May en Monki! Allemaal via Zalando.
Boeee😭
Whoooop! zo’n mooie kleur ook.
Hele leuke dingen die je besteld hebt!
Heb je misschien een linkje naar de cinnamon kaars? Kan m niet zo gauw vinden!
Zo lang gewikt en gewogen… Modellen vergeleken tot ik er gek van werd… Dus please laat me hier geen spijt van krijgen.
Het duurde echt even voordat ik door had dat dit een stofzuiger is haha. Ik vond het al zo’n gekke microscoop Ben benieuwd hoe hij bevalt, ik haat stofzuigen en vraag me af of zo’n ding het minder vervelend zou maken.
Krijg je geen spijt van!
We hebben een ouder model, maar nog steeds blij mee. Ik moest aan het begin wennen aan het opladen, maar doe t nu vaak snachts
Ik heb niet deze jas gezien maar heb er vorig jaar eentje gekocht bij zara die er heeel veel op lijkt en zelfde prijs en is de beste winterjas die ik ooit heb gehad
Mega chill he! Toevallig heb ik gisteren ook deze bestelling gedaan en ook al verzonden.
Trui
Rokje
Ik heb precies deze! Hij is echt top. Werkt goed en lekker makkelijk, zeker als je een ‘gewone’ snoerstofzuiger gewend bent.
Je moet hem inderdaad wel vaak opladen. Ik kan er net een vlug rondje huis mee doen maar mijn poets komt 1 x in de 2 weken alles grondig doen en dan is hij halverwege al leeg helaas.
En beetje voor m’n verjaardag nog.
Wanneer wordt de voorraad van gymshark.eu in vredesnaam bijgevuld?
Ik aas al een week op vier leggings, je zou denken dat er inmiddels wel een keer eentje in mijn maat beschikbaar zou komen
Gymshark, de forum sportkleding trend
De deep plum aspire, sleek sculpture 2.0 indigo, amplify seamless black marl/deep teal of pace running deep teal.
Ik denk dat ik XL nodig heb, maar miss past L ook wel