Lipsy London via Zalando!
Niet helemaal juiste topic maar komt wel het dichtst in de buurt denk ik…
Heeft iemand tips voor waar ik mooie subtiele goud(vergulde) sieraden kan vinden? Ik denk er aan iets van mooie ringen / ketting te vragen voor mijn verjaardag. Ben op zoek naar iets in de stijl van Moonloft/Fashionology maar dan misschien een iets origineler merk lijkt me wel leuk.
Heb je wel eens op etsy gekeken? Daar heb je vaa wel sellers met originelere dingen.
Vanessa Mooney ?
Ik was op de sample sale van Fabienne Chapot en heb 2 paar laarsjes kunnen scoren
De onderste met zwarte sterren, maar daar heb ik zo gauw geen plaatje van
Nice. Hoe was het aanbod verder qua tassen/kleding etc? Echt leuke prijzen (of bijv. maar 30% off) en veel winterspul of toch meer zomers?
Veel mooie tassen, maar grote waren evengoed 100 euro dus niet echt een koopje vond ik.
Er hing verder heel veel zomerspul, jurken, shirtjes, jumpsuits en dunne broeken. Ik vond het qua kleding niet echt de moeite iig. Prijzen van kleding heb ik niet eens naar gekeken
Laarsjes waren 60 en 2 paar voor 100. De espadrilles enzo waren 45 dacht ik.
Ik vind hem echt geweldig en ook zonder de genoemde kledingcombi niet tuttig! Ben wel benieuwd naar de prijs
70! Valt mee, maar wel hoog voor een impuls aankoop haha!
Voor een impuls-aankoop wel ja! Als je hem vaak draagt, vind ik 70 euro een goede investering. Ik draag zulk soort jasjes ook gewoon in de lente als buitenjas dus dan vind ik het geld al helemaal niet zo’n probleem.
Ik heb maat 38.
Ik heb vintage modellen van Levi’s in maat 31.
Van de high waisted skinny modellen (die je nu in de winkels kunt kopen) heb ik maat 28.
Ik vind de sjaal echt super mooi! Pluist hij ook heel erg of valt het mee?
Ik heb 'm teruggestuurd helaas, ik vond die groene kleur me toch niet zo mooi staan. Geen idee of hij heel erg pluist eigenlijk! Hij was wel echt superzacht!
Ja precies is ook! Kan ‘m vandaag ophalen, ben benieuwd.
Ik wil m ook door jou! Wil je laten weten hoe die bevalt?
Doe ik!
Omg ben verliefd. Van waar?
Aangezien ik morgen op vakantie ga naar landen waar het rond de 30 graden is, had ik nog wat zomerkleding nodig. Bij Loavies hebben ze echt een goede sale op de zomerkleding #nospon