Show je kinderaankopen

Zo jammer de dingen die ik leuk vind, hebben ze niet meer in ‘mijn maatjes’.

Meh ik had ook een paar niet meer in de goede maat… Nu valt het wel mega groot/oversized bij mijn jochies dus paar dingen heb ik op de gok een maat kleiner genomen :joy:

1 like

Whuaaa thanks! Heb deze met bijpassend broekieeeee

8 likes

Lekkaaaaaah!

1 like

En bedankt. Kan ik de gemaakte kosten nu op jou verhalen? Oké thanks.

5 likes

H E L P

mijn zoontje heeft erg lange benen maat 92/98
Maar geen kont heupen… maat 74 past hem namelijk om de middel. Iemand tips?

Koop altijd leggings omdat dat nog beetje past maar amper te krijgen voor jongens en moet maar net passen. Ammehoela past maar redelijk prijzig.

Peertje heeft Ammehoela id sale

1 like

Ja maar zijn maar is weg hahah
Vandaag wel bij ammehoela al besteld.

Maar helaas nog geen Zara/hm prijzen

Bij Ammehoela zelf gaat de sale uiteindelijk naar 50% dus wie weet kan je dan nog wat scoren! Ik zweer verder bij de smalle jeans van Name It en Tumble 'n Dry (met elastiek bij taille).

1 like

Deze twee nog gekocht. :see_no_evil: En wat basics. Niet zo bijzonder. :sweat_smile:

6 likes

Die caviaprint is fantastisch! Dit had mijn dochter ook geweldig gevonden maar het gaat net niet door tot haar maat helaas. Ze is ook niet mini dus ik had het kunnen weten.
‘MINI Rodini’

1 like

@FrauHelga heeft ook een kind met van die lekkere lange benen en die is volgens mij erg tevreden over de broekjes van Lidl!

1 like

Jep, hier ook een smalle jongen waarbij de broekjes van Tumble en Name it het mooiste zitten.

1 like

Name it valt hier dus extreem groot en kort. Huh

MINGO-12032018-0027_7ff5ec4c-9068-4c10-8ae4-19dcd590e29f_medium
MINGO-Socks_Cinnamon_chocolate_medium
Mingo kids sale

4 likes

Er zijn verschillende modellen, Name it heeft een hele smalle lijn ook met jeans.

Name it en dan de skinny variant

Met dank aan @Tessa :grimacing::sunglasses: alvast een winterjas voor volgend jaar

6 likes

Goeie keus die legging :smirk:


Ik wil zelf ook deze kleertjes van Zaraaaa

15 likes

:sweat_smile:

6 likes