Show je kinderaankopen

De effen grijze kindersokken van de action zijn top! Blijven goed zitten en blijven mooi.
(De blauwe niet, die pillen). Als opvolger van de goed zittende bambino sokjes :v:
Het zijn degene in een pakje van 3 met de maat op de voetzool.

3 likes

Zara sale! Nu mag ik echt niks meer kopen :see_no_evil:

15 likes

De eerste meisjeskleren. Het is uitverkoop bij Prenatal :partying_face:

14 likes

De effen zwarte sokjes van prenatal ook!

Deze speelgoedkist, superblij mee. En A. ook, die lacht steeds naar de krokodil. ‘s Avonds al het speelgoed erin, en de woonkamer netjes. Heerlijk.

!

Oja, en deze heeft A. van mijn ouders voor kerst. Superleuk ding, en mooi groot.

1 like

Hoort die ene foto er tussen? :grimacing:

1 like

Hahaha neee! Ik schrok me dood, ook nog op het openbare gedeelte. Gelijk aangepast, thanks voor je berichtje.

1 like

Knappe man wel :ok_hand::joy:

1 like

Shit heb ik nu een naaktfoto gemist?

1 like

Halfnaakt :sunglasses:

1 like

Shit :sob:

1 like

En een schattig kind met te lieve muts

1 like

En A. met zn muts nog op. :joy:

1 like

Dit maakt het NOG erger :sob:

Hallo sale!
Van de cavia set heb ik de legging, korte mouwen shirt én de longsleeve maar genomen haha. Vond hem zo leuk! En de trui omdat mijn baby ook écht een weirdo is. Heel passend dus.

7 likes

Ohjoh! Knap kind dan ook! :ok_hand:

Oh zo leuk! Hoe valt mini rodoni? Ik vind dat groene pak met die kat zo leuk!

1 like

Heb ook even geld uitgegeven. Voor de meiden.

10 likes

Ik heb een grijs joggingpak (met die aap die op vakantie is haha) voor K en die vind ik heel ruim vallen. Maar komt misschien ook door het model.

@Saturnus Aaah zó leuk! Kunnen K en jouw chickies lekker twinnen :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Voor de liefhebbers; Carlijnq heeft op site 50% korting. Heb weer teveel gekocht :see_no_evil:

3 likes