Show je kinderaankopen

Oja en gister bij de ZARA

2 likes

Oké ik had even niet op de Zara website moeten gaan kijken want ik wil heel die site leegkopen maar ik heb nog niks voor mijn beeb gekocht. :cry: (of misschien is dat juist een goede reden om het wel te doen?)

1 like

hihi dit was ook pas m’n eerste baby bestelling! Vind het verschil mooi om te zien, ik 21 weken en nog bijna niks en vriendinnetje die al alles zowat compleet heeft :joy:

Ik heb net m’n jongens stash uitgezocht en kwam tot de vervelende, maar handige ontdekking dat heel veel kleertjes ook geschikt zijn voor meisjes. Heel veel wit en grijs haha.

Daar gaan al m’n shopplannen!

1 like

Dan koop maar wat leuks voor jezelf :v:t3:

28 weken, eindelijk de eerste aankopen:

Met matrasje en aerosleep, alles samen voor 80 euro. Lang leve marktplaats :tada:

15 likes

Klopt :smiley:

Ooh al die sale :heart_eyes:

9 likes

Ok oeps ben ik weer. We gaan over 2 weken op wintersport dus een skipak voor de kleine.

Appte de afbeelding door naar mn vriend met de opmerking dat ie wel duur was dus daarna nog wat andere goedkopere opties gestuurd. Zegt ie nee doe die eerste maar ik betaal hem wel :heart:

18 likes

aaaah wat een heerlijk pakkie! :heart_eyes:

1 like

Mini Rodini en CarlijnQ aankopen zijn binnen. Zoooo blij met alles. Nu echt ff klaar hoor. Wel super tevreden want ben langzaam naar een leer duurzame kledingkast aan het toewerken. Minder Zara, H&M etc en liever dit soort merken (en dan maar wat minder, maar waar ik écht verliefd op ben).

15 likes

8 likes

Oh goeie, ik was hier net onderzoek naar aan het doen. Waar is deze gekocht? Want je moet eigenlijk zoveel mogelijk achteruit vervoeren toch? Maar M vind dat echt niet leuk, alleen ik lees overal dat het echt beter is om tot minimaal 13 kg of 15 maanden achteruit te vervoeren. Dus dan moeten we nog echt even wachten denk ik.

Heb deze bij babydump voor €179. Maxi cosi titan! Achteruit is indd het beste, ze gaat er vooralsnog niet in, komt ook pas eind januari binnen. Maar hier haat ze de maxi cosi enorm, dus hopelijk als ze straks in deze zit dat het beter gaat

Advies is tot 4jr maar in Nl heb je volgens mij geen stoelen nog die dat ondersteunen… in Zweden bijv wel! Jammer dat ze dat hier niet hebben :(!

Maar wij hebben de maxi cosi axis (of assix?) en die kan officieel tot 15mnd achterwaarts, maar als je een kleintje hebt (zoals wij) dan gaat het wel tot 17/18mnd denk ik!

1 like

De assixfix ofzo heb je dan denk ik. Heb vandaag de gewone assix aangeschaft die kan helaas niet achterwaarts. Maar ik heb geen isofix dus dan kan dat sowieso niet helaas.

Ja hier vind ze het ook echt niet leuk dat ze niks kan zien. Ze gaat elke keer proberen helemaal rechtop te zitten :woman_facepalming:t2: We gaan in februari rijden naar Italië, maar ik denk eigenlijk dat ze dan nog te klein is voor vooruitkijken.

Wij hebben zo’n spiegel gekocht die we aan de autostoel bevestigd hebben. Zo kan jij je kleintje zien, maar zij kunnen ook zichzelf en jou zien. Vindt hij super leuk! Helpt misschien tegen de verveling :slight_smile:

Dat werkt hier ook niet :sob: ze vindt autorijden hels. En dat is zo kut. Want nr 1 vond dat Heerlijk…

Oh fuck :expressionless: ben je mooi klaar mee.