Show je kinderaankopen

Jetpaq?

Bobux

Shoesme is een goed merk !

Bunnies heeft ook leuke! Of Bobux idd

Shoesme of Bunnies vond ik altijd fijn.

Meer voor mezelf dan voor m’n kind. Moest in de winkel al bijna huilen bij sommige teksten.

5 likes

Goed punt! Had ik nog niet eens opgemerkt.

1 like

Tenzij je zou beredeneren dat je voor het ene kind een andere mama bent dan voor het andere, al heb je dus meerdere kinderen!

3 likes

Voor de kerst, alhoewel ze nu al in de bundi slaapzak ligt🙂

2 likes

Hoe bevalt die? En hoe oud is ze?

Ze is nu 4 maanden. Ik probeer het inbakeren af te bouwen maar was zo’n drama. Dus nu deze proberen en ze lag gelijk te tukken haha. Hopelijk werkt ie goed! Je kan telkens de ritsjes bij de mouwen iets omhoog doen zodat ze steeds meer went aan losse armpjes.

1 like

Nagellakjes voor E. En puzzel voor C.

6 likes

afbeelding

Alvast in grotere maat. Terwijl d’r voeten dus nauwelijks groeien. Ah well. Kan ze maar beter vast in huis hebben toch.

13 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

(Never forget de zomer waarin mijn dochter ineens 4(!!!) schoenmaten gegroeid bleek. Die had altijd mini voetjes maar ze halen dat toch ineens weer in hoor :joy:)

Ah nee haha. Hopen dat ze deze uiteindelijk wel weer even aan kan. Zit nu nog in maat 22. Al een tijdje nu

Eerste schoentjes! Waren in de sale, voor €30

13 likes

Schoentjes van Kickers via Zalando Lounge

11 likes

Haha, same here (met black friday al)! Kleinste beschikbare maat was maat 21, hij heeft nu 18. Kan gewoon :joy:

1 like

Ik zat voor hardloopschoenen voor m’n vriend te kijken en toen kon ik t niet laten. Toen was alleen die maat er nog. Dus ja, voorbestemd.

1 like

Ik ga eind deze week ook J’s eerste schoentjes kopen. Nog tips waar ik op moet letten?
Ik ben van plan om naar een goede schoenenwinkel te gaan en haar voetjes op te meten en dan hoop ik dat het aantal cm’s overeenkomt met de schoenmaat, maar verder is het hogere wiskunde voor mij. Voor mezelf koop ik alles online, en kleding voor J ook, maar schoentjes moet ik wel echt even zien en voelen.