Show je kinderaankopen

Deze heb ik ook! Een van zn favoriete speeltjes :blush:

1 like

Hoezo, wil jij je chocolaatjes niet showen? :crazy_face:

afbeelding

3 likes

:confetti_ball:

Ja daarom juist… wil ik je niet nog meer werk bezorgen haha.

1 like

Mag het streepje dan weer terug? Ik hou van streepjes!

3 likes

Haha :joy: of een streepje op de e ofzo

3 likes

Titels. Sneller dan het licht.

5 likes

Leuk! Hoe oud is je zoontje? Mijne al bijna 11 maanden, twijfel een beetje of hij het wel leuk vindt. Maar hij bijt momenteel op alles (zelfs op de tafel :stuck_out_tongue_closed_eyes:) dus dit leek me een beter alternatief.

Ik ook! Meerdere jassen besteld voor mijn zoontje van 3. Eerdere ervaring was dat 104 te klein id. Dus besteld in 110 maar dat is echt super super groot. Verschillende broeken besteld in 104 en 110 waarbij 104 dan groter is dan 110. Vreemd allemaal en jammer.

Mijn Zara bestelling komt vandaag. Tussen 17.00 en 22.00 wanneer bezorgd de fietskoerier dit :rofl:

Haha nou dan zal hij het vast leuk vinden!
Mijn zoontje is 7 maanden en er komt volgens mij een tandje door dus hij is ook veel aan het bijten.

Ik vind deze wiegjes zo schattig!

1 like

Donderdag ga ik nog eens met mams samen! Die pop up stores zijn chill man, goeie korting ook.

24 likes

Mooooooi!

1 like

Deze had ik bij T. ook :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Omdat ik haar in gebreid zo ontzettend schattig vind

21 likes

Ok 1 kinderaankoop;). Maar nu dus 2e paar pantoffels halve prijs én gratis verzending (geen minimale aankoopbedrag) én de pantoffels waren sowieso al de helft vd prijs?
Ik heb zelf de allergoedkoopste gekozen omdat ik dr weinig om geef en de opvang wilde dat kind sloffen droeg. Maar ze hebben best leuke sloffen verder. Bij sc.api.no

1 like

Neee ze heet Niettes

4 likes

Wat zijn prettige eerste loopschoentjes die er ook nog fatsoenlijk uit zien? :joy: Heb donsje laarsjes maar die zijn helaas nog ietsje te groot

Ik vind jou leuk !

2 likes