Show je kinderaankopen

Deze super schattige knuffel(doekje), hij heeft hem ongeveer 5 minuten… en steekt dus die hele dino in z’n mond :smiley:

afbeelding

13 likes

Haha cool! Ik heb de unicorn daarvan vandaag binnen gehad!

1 like

Huh welke heb je dan? De slofjes die ik ken hebben klittenband :thinking:

Ik had deze: https://www.lodger.com/de-de/produkte/1335,-24526/weiche-krabbelschuhe maar zie nu die met fleece en klittenband en die zien er veel warmer en chiller uit!

Ik heb net m’n man overtuigd dat we deze nodig hebben dus nu komt dit naar me toe:

7 likes

Ik heb mijn Zara bestelling binnen, maar wat valt dat allemaal verschillend qua maat? Broekje maat 74 is korter dan 68 en 2 soortgelijke broekjes 68 zijn totaal verschillend qua afmetingen.

Het was sowieso allemaal op de groei, dus tzt maar weer alles op elkaar leggen en vergelijken om te zien wat ze ongeveer op dat moment aan zouden kunnen.

Einde zinloos bericht.

Dit is mijn ervaring ook bij Zara! Soms valt iets groot en soms klein, heel irritant. Ben benieuwd hoe de jasjes vallen die ik besteld heb.

Het ‘niet leverbare’ jasje was weer op voorraad na black friday toen de oude prijs weer gold. Kan een snelle retour zijn geweest maar ik vermoed van niet. Heb hem alsnog besteld voor de oude prijs. :crazy_face:

1 like

Ik heb laatst 2 setjes gekocht bij de Zara, een gebreid broekje en truitje. Een roze en een grijze, en de maten verschillen gewoon, zo vaag. De roze broek zakt af, en de grijze zit perfect.

Zo suf! Wel goed om te weten zodat ik nooit iets bestel wat ik per sé meteen aan wil bij ze

1 like

Ja die et klittenband heeft mn zoontje nu een paar dagen. Ik had zo gehoopt dat hij deze niet uit kreeg, waardeloos… hij trapt ze gewoon uit

Hahahahaha handig dat er een doppenwipper aan zit :joy::joy::joy:

Ik heb trouwens deze nog gekocht:

En dit is ook een dikke dikke hit:

@360 als je ze mailt met statistieken krijg je misschien wel de hele lijn opgestuurd 😂😎 #influencer
5 likes

Oh nee :anguished: ik heb ze net besteld…

De ervaringen zijn heel verschillend hoor, ik zweerde erbij bij alledrie mijn kinderen. Waren juist de enigste slofjes die een beetje goed aanbleven :woman_shrugging:t3:

Boxpakje vam Next die ik laatst had geshowed! Dacht dat ie nog lang niet zou passen (staat namelijk op 6-9maanden), maar ze pastte opeens niet meer in haar oude pakjes :woman_shrugging:. Vind m iig heeeel mooi en zacht! Helaas heeft ze m vandaag ondergepoept :poop:

24 likes

Wat een lekker pakje! En draagt ze nou een haarbanden of een muts? Love de printjes iig :slight_smile:

1 like

Een soort mutsje met een mega strik erop haha. Net echt wear proof maar erg leuk voor foto’s!

1 like

Voor de vervelende tandjes

4 likes

Oké influencer, waar heb je die slofjes vandaan?
De radijs heb ik meteen ook besteld :joy:

Edit: oh goedemorgen, ik zie het al!

1 like

Haha ja shit man! Oké ik ga ze ff overtuigen dat toch zeker 10% van de omzet naar mij zou moeten gaan.

(Heb flashbacks naar de satisfyer, daar had ik écht aandelen in moeten nemen man)

2 likes

@Mhysa mag het streepje uit de topictitel weg? Ik weet dat ik nu een zeikerd ben, maaaaaarrrr haha het klopt niet en ik kan me niet meer inhouden. Wilde dit al weken een keer zeggen maar durfde niet :smile:

1 like