Show je kinderaankopen

Nou dan heb ik t belangrijkste wel! dat ging snel hahaha.

Fijn als je alleen kunt beslissen :joy:

1 like

Vierkant, precies de reden die @FrauHelga zegt

2 likes

Alles bij Peertje gekocht

5 likes

Ik ben zo aan het twijfelen om nog een puckababy slaapzak te kopen, als reserveā€¦ maar bijna 100ā‚¬ :thinking:

Als het kan; doen! Zo fijn als je ze regelmatig kan wassen! En ideaal tijdens buikgriep, weet ik uit ervaring

Ik weet zeker dat mn vriend het echt niet nodig vindt maarrrr ik vind t idd handiger met wassen enzo

Oh ja sorry ik denk nooit over dat soort dingen na want mijn man boeit het geen flikker allemaal :joy:. We gebruiken ze al 7 jaar maar als ik Puckababy schreeuw, weet hij niet eens wat ik bedoel :crazy_face:.
Gewoon even uitleggen hoeveel makkelijker het wordt met wassen en, als ze ooit midden in de nacht ziek wordt, wat een drama het is als er geen back up is!

1 like

Hahaha ik moet nogal het gat in mijn hand dichten. Oeps.

Eens met @Tessa. Na een kots-/schijtfestijn zul je jezelf dankbaar zijn. Dat soort aankopen zijn hier altijd executive decisions van mijn kant uit. Maar zodra ik ook maar een beetje denk dat mā€™n bloedje iets nodig heeft staat mā€™n man al met getrokken portemonneeā€¦

1 like

Had ik maar zoā€™n man! Ik vroeg het net en hij wilde het kopen, tot ik zei hoe duur het was :roll_eyes:. Ben nu maar op marktplaats aan het neuzen


Jas van NEXT. Kleren kopen is 100.000x leuker als ze kunnen staan/lopen.

28 likes

Ja heerlijk he zoā€™n dagā€¦ keek er al zo lang naar uit om eindelijk deze spullen te kunnen gaan shoppen :heart_eyes: Ben wel nog maar 21 weken zwanger hahah dus kan er nog lang niet iets mee

1 like

Ik 24 weken hoor dus snap het helemaal! Had ook al weken voorpret met wat we wilden. En duurt nog wel even voordat alles er is dus wat om naar uit te kijken :blush:.

@Ketel Nog even terugkomend op de hoes, degene die mij goed leek, niet te duur is en past op de maxi cosi rock was de dooky seat cover. Maar dit is slechts baseert op Google hoor :sweat_smile:.

1 like

Geen insta mom hier, maar heb er wel een.
Bevalt prima, heb 3 inleg ā€˜matrasjesā€™ en leg er altijd een hydrofiel over. Bij een poep explosie gaat er gewoon een nieuwe in.
Maar koop vooral niet die inleg dingen die ze online voor 30 euro aanbieden, dat is echt niet het geld waard. Die zijn erg dun.
Maar kan me voorstellen hoor dat het niet voor iedereen is.

1 like

Blijkbaar gebruikte ze het vroeger dus veel. Mam zei dat ze ook in zoā€™n mandje verschoond werd.

Maar ga toch maar voor de easy way hahaha.
Of misschien bedenk ik me nog eens, heb nog alle tijd.

:grin:

Ja zou kunnen! moest ā€˜m zelf maar gaan zoeken in de kelder tussen alle spullen :joy:
En ik ga liever niet die kelder in, HAHAHA!!

2 likes

Denk dat ik hem ook niet zo lang gebruiken als zoā€™n kussenā€¦ als ze straks groeit. Maar dan wordt het wel een wasmand ofzo haha :wink:

1 like

Mooie hoes! We hebben alleen de Rock gekocht. En Thanks @Printemps ik zal zelf ook tzt een rondje googelen en laat het je weten als ik een mooie aanbieding vindt!

Zijn eindelijk mā€™n Lodgerslofjes binnen is de drukknoop stuk :unamused:

Ging even naar prenetal voor een kado. Bijna 100 euro lichter met aankopen voor mijn eigen baby. :grin:
Box pakje met tijgertjes, 2 witte vestjes,
2 voel boekjes van little dutch ( 1 is het kado), en een heel schattig voorlees boekje.
En het allermooiste :

En er is nog wat onderweg van prenetal, vorige week besteld via internet.

8 likes