Show je kinderaankopen

Zoooo thanks voor deze tip!!! Ik leen er een van mn schoonzus maar die moet snel terug en dit is het beste wat me overkomt vandaag

1 like

Kan Tula op de rug of begrijp je verkeerd? Of kan alleen de toddlervariant op de rug

Ik heb de free to grow variant en die kan ook op de rug!

1 like

Thanks voor deze tip, ook maar vast een tula besteld om m’n koopdrang te bevredigen. Kan ik een paar maanden met een knuffelbeer oefenen… of met m’n kat.

Ja ik ook! Echt zo’n fijne aanbieding

De grijze! Mn vriend vond de printjes niet leuk en het is voornamelijk ook voor hem. Zo’n doek knopen is echt niet aan hem besteed hahaha

1 like

Ja die heb ik ook besteld! Lekker neutraal.

2 likes

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

En nog babybadje, lakentjes, kruiken etc. Daaaaag spaargeld! Maar uiteraard erg blij mee.

De blauwe Maxi Cosi was veel goedkoper dan andere kleuren en was toch van plan er een hoes om te doen :innocent:.

16 likes

Haha ja ik voel je pijn, dat zijn inderdaad flinke aankopen tijdens de zwangerschap. Maar wel hele mooie waar je nog lang van gaat genieten.

1 like

Gebruikt er hier iemand zo een verschoningsmand? aanrader?
:grin::grin::grin:

Zo’n ding?

Vast heel leuk voor Insta-perfect plaatjes maar lijkt me mega-onpraktisch als je kind plas / poep / spuug laat lopen. Een verschoonkussen lijkt me fijner liggen en is veel eenvoudiger te reinigen.

3 likes

Jaaa oma heeft nog ene staan haha van vroeger! die dingen kosten gewoon €70 nu man man man.

Heb zelf die van de Zweed in m’n winkelmandje :grin:
Maar dacht eens even vragen hiero

Heb me een dag kranig weten te weren, maar ben toch gezwicht. Nu nog de man vertellen straks…

7 likes

Ik ben benieuwd of al die insta moeders dagelijks spuitluiers tussen de strootjes lopen te poetsen :joy:

6 likes

Ik wilde het heel graag maar ik ben ZO blij dat ik het niet heb. Wat Anna zegt, de poep gaat overal.

Ik heb vandaag precies dezelfde blauwe Maxi cosi binnen gekregen, scheelde idd deze kleur. Weet jij waar je mooie hoezen kunt kopen? Ik heb nog helemaal niet nagedacht over die optie! Vond de kleur trouwens best meevallen in het echt maar een hoes is sowieso wel een slim idee!

1 like

Net zoals een paar posts hierboven heb ik ook flink mijn rekening leeggetrokken


+

13 likes

Nog niet maar ga zo een rondje googlen! Wil geen fortuin aan de hoes uitgeven dus zal kritisch zijn. En wat leuk dat we allebei dezelfde hebben gekocht!

@Lilo Wat een prachtige aankopen! En we hebben volgens mij eenzelfde soort dag gehad, volop in de babyspullen. Ook allebei een Joolz, leuk! De Tripp Trapp wil ik ook nog maar hoop dat ik die cadeau krijg. En anders komt ie nog wel.

2 likes

@Anna88

Jaaa dikke doei, ben al niet zo een schoonmaakster. :crazy_face:


Andere vraag; ronde of vierkante box…

M’n babykamer uitzet heb ik al in t winkelmandje staan :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Vierkant. Past makkelijker in een hoek en je koopt / maakt er veel makkelijker een boxkleed voor.

2 likes